Sivut

lauantai 25. tammikuuta 2014

Esittelyssä: Konadin leimauslakat

Heippa ihanaiset!

Tänään mulla on teille esittelyssä Sanna Taran kuukauden paketti. Sain siis taas 10 euroa käytettäväksi ja päätin tilata jotain leimaukseen liittyvää, joko laattoja tai lakkoja. Päädyinkin sitten tilaamaan peräti viisi Konadin leimauslakkaa, koska olen niin kyllästynyt siihen, etteivät leimaukseni onnistu lakkojen takia, vaikka kaikki muut puitteet ovat kunnossa.


Selaillessani Konadin leimauslakkoja läpi, huomasin että niistä osa oli todella edullisin hinnoin varusteltu ja uteliaisuuteni heräsi. Klikkaus ja huomasin, että edullinen hinta johtui päiväyksestä. Minun oli kuitenkin vaikea uskoa, että lakoissa olisi mitään vikaa, sillä minä olen käsittänyt lakkojen menevän huonoksi vasta, kun ne ovat kosketuksissa huoneilman kanssa, eli toisin sanoen, kun lakkapullo on auki. Ja sitä "ongelmaahan" näissä lakoissa ei ole voinut olla. Muistan joskus lukeneeni Sonnelasta, kuinka hän oli arvioinut kynsilakkojen säilyvyyttä, suosittelen siis lukaisemaan sen postauksen ja myös toisenkin säilyvyyttä koskevan postauksen. Itseltänikin löytyy kaapista jopa muutamakin kynsilakka, jonka olisi pitänyt mennä päiväyksen mukaan siis pilalle jo muutama vuosi sitten, vaan niimpä ei ole käynyt. Miksi sitten avaamattomat lakat olisivat jotenkin pilalla?

Tutkin lakkoja jo ulkonäön ja hajun perusteella, sekä kokeilin leimausta paperille & kynnelle. Olkoon päiväysvanhoja tai ei, mutta näissä lakoissa ei ole M-I-T-Ä-Ä-N vikaa havaittavissa. Ja ennen kuin joku asiasta rutkuttaa, niin minulla on aiemmin ollut peräti viisi Konadin leimauslakkaa, joten vertailunvaraa on.

Tämän pienen paasauksen jälkeen olisi ehkä hyvä puhua niistä lakoista jotain muutakin, joten silmäillään lakkoja tarkemmin. Valitsin siis testattavakseni seuraavat sävyt:

Kullanruskea helmiäinen (Gold Brown), tummanlila (Dark Purple), roosasinilila (Royal Purple), pastellin sininen (Pastel Blue).

Näistä ihanuuksista kaikki muut ovat cremejä paitsi kullanruskea & roosa, jotka molemmat sisältävät kultaista shimmeriä. Roosa tosin sisältää sitä paljon vähemmän, eikä se leimoista juuri erotu. Mahtaakohan kukaan muuten tietää tuon roosan lakan virallista nimeä englanniksi? Menin vahingossa heittämään lakkojen kuoret roskiin, enkä tajunnut nimeä tarkistaa..

Näiden kaunottarien lisäksi Sanna Taran verkkokaupasta löytyy monta muutakin sävyä alehinnoin, sekä myös ihan normaalihintaisia (4,95€) leimauslakkoja. :) Nämä minun lakkojeni hinnat vaihtelivat päiväyksen mukaan 2,95 eurosta 3,50 euroon. Ensi kuun tilauksen mukana aionkin siis tilata itselleni varmaankin toiset viisi leimauslakkaa, jos maltan odottaa sinne asti! ;D Yhteensä viidelle alelakalle postikuluineen tuli hintaa 20,80€ (= ennen alennuskoodia). Postikuluthan Sanna Taralla ovat aina maksimissaan 4,95€, joten voit huoletta tilata niin monta lakkaa, kuin haluat. ;)


Leimasin lakat teille vielä näytiksi paperille. Aion myös tässä lähipäivinä esitellä teille näitä lakkoja hiukan paremmin kynsillä. :) Kaikenkaikkiaan olen aika tyytyväinen näihin lakkoihin, osa oli jopa paremman värisiä kuin olin ajatellut. Tuohon kullanruskeaan olin pikkuisen pettynyt, sillä se näyttää mielestäni enemmänkin oranssihtavalta, mutta katsotaan asiaa paremmin, kun saan sen jonkin värilakan päälle.

Mitäs tykkäsitte leimauslakoista?

6 kommenttia:

  1. Mullakin on lakkoja, jotka on mooooonta vuotta vanhoja, eikä niissä ole mitään vikaa. Enkä aio heittää pois sen takia, että ne on vanhoja, koska ne toimii hyvin.
    Lakat oli nättejä, tykkäsin tuosta pastellin sinisestä, se on söpö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä, miksi heittää "vanhoja" lakkoja pois, jos ne toimii? Tuo pastellin sininen on kyllä söpö, se päätyikin ensimmäisenä kynsille. :)

      Poista
  2. Näyttäisitkö sitten jossain vaiheessa miltä nuo näyttää tumman lakan päälle leimattuina?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai, itse asiassa julkaisinkin juuri postauksen, jossa tuo pastellin sininen on tumman lakan päällä! :)

      Poista
  3. Mulla on käytännössä melkein perintölakkoja, kun perätimun isomummo on ne reilut 7 vuotta sitten ostanu, antanu sittemmin isosiskolle ja isosisko mulle. Ja toimivat yhä! Mitään huonoa sanottavaa en niistä keksi, merkki on vissiin Loreal. Yli 7 vuotta siis nuo selvinneet hengissä, menee yli mun käsityksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, vähänkö ihana, perintölakkoja! :') ♥ Mutta tuo vasta todistaakin hyvin, että lakat pysyvät kyllä hyvässä hapessa monta vuotta!

      Poista