Sivut

maanantai 27. tammikuuta 2014

Kuurankukkia

Heippa ihanaiset! ♥

Tänään mulla on ollut kiireinen, mutta myös mukava päivä. Miakkosella on siis tänään synttärit, joten pitihän sitä vähän siivota ja leipoa ukon kunniaksi. Myös kynnet lakkailin eilen tätä päivää varten ja niitä esitelläänkin nyt paremmin. Uusien Sanna Taralta saamieni leimauslakkojen myötä innostuin leimailemaan. Ensimmäiset leimailukokeiluni parin päivän takaa eivät menneet niin putkeen.. Kaiken kertoo varmaan jo blogin Facebook -sivuille toissapäivänä laittamani julkaisu:

"Lakkasin eilen kynnet: aluslakka, 3 kerrosta erilaisia värilakkoja ja pari kerrosta vielä päälyslakkaa. Lopuksi siistin kynsinauhat ja jäin tyytyväisenä odottelemaan tätä päivää. Mulla oli siis ajatuksena testailla paremmin saamiani Konadin leimauslakkoja. Koska sytyn eniten kaikista koko kynnen kuvioista, niin niitähän oli pakko laittaa kynsille. Vaan kuinkas sitten kävikään? Voi hävityksen kauhistus. No eihän ne leimat olleet tarpeeksi isoja ja niiden kohdistaminenkin meni ihan päin mäntyä. Lopputuloksena mulla oli niin karseet kynnet että voi huh huh. Note to myself: osta itsellesi suorakulmainen leimasin ja hanki uusia leimauslaattoja, kiitos."

Jeps, eli siis ensimmäinen lakkakokeilu ei päätynyt eikä päädy tänne blogin puolelle. Noh, eilen tosiaan kuitenkin reipastuin kokeilemaan leimausta uudelleen vähän paremmalla menestyksellä..

Valitsin kynsille tietenkin nyt pienempiä kuvioita, koska missään laatassa mulla ei ole tarpeeksi pitkiä koko kynnen kuvioita (murr. :@). Halusin kynsille jotain oikein talvista, joten pohjalakaksi valikoin IsaDoran sinisen glittertekstuurilakan, Pool Crushin. Ja koska mä en IKINÄ onnistu hyvin noiden pienempien kuvioiden leimaamisessa, niin päätin heti että laitan tekstuurilakan päälle suosiolla päällyslakan ja mun onnekseni tykkäsin pohjasta jopa enemmän niin. :) Päälle leimasin Konadin vaaleansinisellä, kuviot ovat laatoista m3 (kukat) & m14 ("tuikkeet").


Miksi, miksi, miksi noiden pikkuisten kuvioiden leimaus on jotenkin niin vaikeaa? Koko kynnen kuviot onnistuvat kyllä niiiin hienosti, mutta sitten nämä pienet tavalliset eivät?! Oonkohan mä oppinut ja iskostanut päähäni tekniikan, jolla noita isompia kuvioita on helppo leimata? No eniveis, oon kuitenkin ylpeä itsestäni että sain siis joka kynteen jotakin aikaiseksi! Vielä paljon harjoitusta mun leimat vaatii, mutta koko ajan mennään vaan parempaan suuntaan. Oonkin luvannut itselleni, että tänä vuonna aion opetella leimauksen niin, että se sujuu loppuvuodesta kuin tanssi!


♥ IsaDora - Pool Crush*
♥ Konad - pastellin sininen (Pastel Blue)*

♥ Laatat: Konad - m3 & m14*
♥ siniset strassit

Mitäs tykkäätte kynsistä?

4 kommenttia: