Sivut

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Tiny Nail Design - Glitterit pöllyää

Väänsin tänään yhdestä tunnetusta kappaleesta oman kynsiaiheisen version.
Ottakaa oikeesti huumorilla, please! :'DDDD

Alkuperäinen kappalehan on tämä:


Mä diggaan kattoo kun sä duunat niitä kynsii,
voitsä tulla fiittaa mun kynsiblogii?
Mä diggaan susta ku sä oot niin luova,
siit mun sydän sulaa ja sä teit sen taas!
Mä diggaan kattoo ku sä duunaat sitä bullii,
voitsä tulla fiittaa mun albumii.
Mä diggaan susta ku sä meet nii jumii,
sillon mun sydän suli ja sä tulit (Aah).

Joten laita vaan ne tutoriaalit jemmaa,
sä oot parempi kun Lambertin Gemma.
Etkä nyt kuluta sun asetoonii,
nyt säki voit käyttää peel offii!
Joten laita vaa ne mimmit jemmaa,
pitempi ja parempi ku iphone femma.
Et nyt kuluta sun läppärii,
nyt säki voit rakastuu räppäriin.

Mut jos me ollaan iha suoria,
niin jotkut sun tekeleet on huonoja.
Et jos sullei oo ajatuksii luovia,
niin muista et voit pitää päiviä lakattomia.
Mut jos me ollaan iha suoria,
ni narttu noi sun aseet on muovia.
Et jos se on teiän tapa olla luovia,
niin muistakaa ettette te oo kauaa nuoria.

Ja koska mä oon toisenlainen,
ni sen takii mä olin se huippublogistilainen.
En oo kohta enää niin salainen,
kynsitytyt rupes jotai et oon kohta melko julkkisnainen.
Ja koska mä oon toisenlainen,
ni sen takii mä olin se toinen nainen.
En oo kohta enää niin salainen,
tytyt rupes jotai et mut sit sä sait sen.

Vaikka toi sun meno o aika etevää,
ja "et oo tietty matkinu ketään."
Mut aina kun sä lakkaat niitä kynsiää,
se saa mun glitterit pöllyymään!
Vaikka toi sun meno o aika vetelää,
ja et oo tietty entinen kenenkään.
Mut ainaku sä puhut sitä etelää,
se saa mun levikset repeemää. X2

Kestä noit lakkauksii, tai käytä asetoonii.
Älä laita strasseja ja räplää nenää samaa aikaa.
Eteviä kynsinaisiaa, tarroja, siirtokuviaa.
Kaikki kaksinkertasena, lätkit kynsille onnellisena.
Kestä niit morkkiksii tai pistä korkkis kii,
älä pidä napapaitaa ja räplää nenää samaa aikaa.
Ämmiä blondeja, känni ja onnelaa.
Kaikki kaksinkertasena, jonotat hampaat keltasena.

Muista aina tiistaisin sun luona lakkauksii.
Suti on sulava, inspis takkuava , silti kynsi-jumala.
 Lakkaajii on erilaisii, on luovii ja kopioijii.
Tiny Nail Design blogi, siinon sulle blogi!
Muista aina tiistaisin sun luona freestylee.
Flow on sulava, ujo humala, silti räp-jumala. 
Suomalaisii on erilaisii, on swagi ja seminicee.
Sini sabotaagi, siinon sulle taagi!

Vaikka toi sun meno o aika etevää,
ja "et oo tietty matkinu ketään."
Mut aina kun sä lakkaat niitä kynsiää,
se saa mun glitterit pöllyymään!
Vaikka toi sun meno o aika vetelää,
ja et oo tietty entinen kenenkään.
Mut ainaku sä puhut sitä etelää,
se saa mun levikset repeemää. X2

Ennenku sä ohitat mun kynsiblogin,
nii mieti kuinka se vois auttaa suakin.
Ni jos sä lähet muistappa tämäkin,
tietkö halloweenina miten maalata hämähäkin?!
Ennenku sä ohitat mun hälärin,
nii mieti kuinka moni osais tehä sulle älärin.
Ni jos mä lähen muistappa tämäkin,
et se ois vähän niinku joku veis sulta änärin.

Pitäskö sun takasin kommentoida,
kun sillon sä et voi mitää muuta ku voittaa.
Sit kun ne koittaa ton voittaa nii katotaa,
kenen kynsil on tällä kertaa Tiny Nail Design!
Pitäskö sun takasin soittaa, 
kun sillon sä et voi mitää muuta ku voittaa.
Sit kun ne koittaa ton voittaa nii katotaas,
kenen huulil on tällä kertaa sabotage!

Vaikka toi sun meno o aika etevää,
ja "et oo tietty matkinu ketään."
Mut aina kun sä lakkaat niitä kynsiää,
se saa mun glitterit pöllyymään!
Vaikka toi sun meno o aika vetelää,
ja et oo tietty entinen kenenkään.
Mut ainaku sä puhut sitä etelää,
se saa mun levikset repeemää. X2

Haha, hauskaa keskiviikkoa!

36 kommenttia:

  1. Hah, ihan hyvin uudelleensanoitettu! Luin ihan hymy huulessa :)

    VastaaPoista
  2. Aika hyvät sanat :D Vielä ku sais musiikin taustalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Cricsu C! :D Mä en tiedä millä sä luit postauksen, puhelimella ei biisi välttämättä postauksessa näkynyt, mutta se kyllä sielä oli. :D Yritin etsiä sellaista ns. "karaoke" biisiäkin, mutten millään löytänyt! :/ Se olis ollut loistava tähän postaukseen!

      Poista
  3. hahhah, ihan paras ! :D
    psst: meidän blogissa synttäriarvonta menossa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos iitu ronsku! Ja hei kiitos vinkistä! ;)

      Poista
  4. Mahtava! (alkuperäisestä biisistä en niinkään välitä..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos Kirsi! Mut hei, eihän kynsiin liittyvä biisi vaan voi olla huono, oli siinä taustalla minkälainen musiikki tahansa! ;)

      Poista
  5. Hahah :D Olipas osuva sanoitus, paljon parempi kuin alkuperäinen ;)

    VastaaPoista
  6. Alkuperäisestä en tykkää lainkaan, mutta tää uudelleen sanoitus oli paljon parempi ! Piristi päivää kyllä. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, voi kiitos Jenni! Ja ihana kuulla. ♥

      Poista
  7. Aivan loistava xd jään odottelemaan tätä versiota nauhoitettuna versiona :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi! :DD Hahaha, voi ei, pitääks mun sellanenkin tehä?! :DD ♥

      Poista
    2. Voi ei! :'DD Pistetään korvan taakse! ;)

      Poista
  8. Hih, ei muutaku nauhottamaan tää versio ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiii, elkää yllyttäkö hullua! :D ♥

      Poista
  9. Aivan loistava!
    Kiitos piristyksestä! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos Kaisa! :) Ja ihana kun tämä piristi! :)

      Poista