Sivut

torstai 2. tammikuuta 2014

Uusi vuosi - uudet säilytysratkaisut

Uusi vuosi on hyvä aloittaa milläkäs muullakaan, kuin kaappien siivoamisella. Ja sehän tarkoittaa sitä, että myös helmeri on käytävä tarkoin läpi. Eilen päädyinkin lopulta siihen tulokseen, että helmeri saa lähteä. Se ei vaan yksinkertaisesti mahdu meille nyt kun vaihdoin järjestystä ja koska kaikki kynsitavarani mahtuivat näköjään tuohon kynsipöydän laatikkoon, niin helmeri saa nyt lähtöpassit. Ennen säilytin tämän pöydän laatikossa meikkejä ja hiusjuttujani, postauksen voitkin kurkata täältä. <- klik! Meikit ym. saivat suosiolla siirtyä takaisin vessan kaappiin, koska en koskaan edes meikkaa tuon pöydän ääressä, vaan lakkailen niitä kynsiäni. On siis parempi, että kynsijutut ovat lähellä.


Laatikko on jaettu osiin ANTONIUS -lokerikkojen avulla. Ihan täydellisesti ne eivät tuonne pöydän laatikkoon sovi, joten jouduin leikkelemään niitä hiukan. Laatikon perälle jäi myös pieni tyhjä tila, mutta se ei ainakaan minua haittaa, sillä tuon pöydän laatikko ei aukene ihan ulos asti, joten eipä sieltä mitään saisikaan, vaikka lokerikot ulottuisivat perälle asti. :D Nuo lokerikot pysyvät muuten hyvin paikallaan, vaikkeivat täytä koko laatikkoa, sillä tuon pöydän mukana tulee sellainen liukueste, joka sopii tuonne laatikon pohjalle.

Laatikot täyttyivät aika näppärästi täyteen, vaikka karsinkin jo muutaman lakan pois. Ajattelin kuitenkin vielä tänään käydä ajatuksen kanssa nuo kaikki lakat läpi ja karsia oikeasti pois sellaiset lakat joita en käytä. Siitä tulikin mieleeni. Olen kovin laiska myymään mitään kynsijuttuja, joten ajattelin kysäistä teiltä: kiinnostaisiko teitä arvonta, jossa lahjottaisin vähän käytettyjä lakkojani yms. pois?



Niin ja geelilakkausvehkeethän eivät tuonne enää oikein mahtuneet, mutta niille ajattelinkin hankkia jonkun erilaisen pakin tmvs. koska tykkään säilyttää geelijuttuja yms. niin, että ne ovat muista jutuista erillään ja olosuhteet ovat varmasti mahdollisimman hygieniset.

Mitäs tykkäätte uudesta säilytysratkaisusta?

35 kommenttia:

  1. Ehdottomasti arpomaan vanhoja lakkoja.. Eiks se niin mene, että "another man's trash is another man's treasure" :D Ihana pieni kynsinurkkaus siulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla Ollikainen! Ja joo, niinhän se menee! :) Sitä ei aina osaa ajatella, kuinka tosiaan oma "roska" voi olla toiselle ihan aarre!

      Poista
  2. Kyllä ne arvonnat aina kiinnostaa.. ;)

    VastaaPoista
  3. Kierrätysarvonnat on ihan yhtä kivoja kuin muutkin arvonnat. Sama juttu mulla että pitäis päästä eroon turhista lakoista, joita ei ikinä tuu käytettyä, mutten toisaalta jaksa laittaa kirppistä pystyyn muutaman hassun lakan takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, tosi kivoja nuo lokerikot. Oon huomannut, että vaikka miten yrittäis järjestellä tavaroita siisteihin pinoihin, niin silti ne kohta seilaa ympäri laatikkoa.

      Poista
    2. Joo mulla oli ennen samalla tavalla, että lakat seilasivat ees sun taas. Kyllä noi lokerikot on ihan must! Ja toi on niin tuttu tunne, muutamaa lakkaa ei jaksais millään alkaa myymään, eikä varsinkaan postitteleen niitä erikseen..

      Poista
  4. Näyttääpä hyvältä säilytysratkaisulta :) Ja täytyy pysyä aisoissa, että lakat mahtuvat aina tuonne laatikkoon :D Ja kannattaa ehdottomasti laittaa lakkoja kiertoon, mikäli niistä ei itselle iloa ole :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! :) Toi mulla on oikeastaan tarkoituksenakin, pitää säilytystilat mahdollisimman pienenä, koska en halua kerryttää "liikaa" lakkoja, koska tiedän etten niitä kuitenkaan ehtisi käyttämään. :)

      Poista
  5. Jotenkin ihanan siistin näköistä! :) Hauska toi sun vanulapputeline.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi! :) Mä oon kyllä kauhee järjestelyfriikki, sekoan jos mun tavarat ei oo järjestyksessä. :'D

      Poista
  6. Ihana säilytysratkaisu ja kierrätysarvonta kuulostaa hyvältä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos eekku! :) Arvonta on kyllä selkeästi monen mieleen.

      Poista
  7. Toi vaikuttaa hyvältä säilytysratkasulta. Ja kierrätysarvonta on tosi hyvä idea (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ollut tosi toimiva ratkaisu! :)

      Poista
  8. Kivalta näyttää. Toi pöytä on kyllä niin kiva, oispa itsellänikin samanlainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Bambi! Toi pöytä on kyllä aivan ihana. Mä haaveilin siitä niiin pitkään, että mun oli aivan pakko ostaa se itselle. :D

      Poista
  9. Voi ku mahtuis omatkin noin pieneen tilaan! En tiä mihin mä tän kaiken lakkaroinan keskellä joudun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, toi on varmaan monelle kynsifriikille tuttu tunne. :'D Itse on päättänyt pitää kynsiroinan määrän aisoissa, ettei sitä tursuile ovista ja ikkunoista. :)

      Poista
  10. Kierrätysarvonnat kiinnostaa,tottakai :) Vielä sellanen arvonta että siinä olis useampi voittaja tai sitten niin että useita arvontoja. ;)

    Sulla on ihanan pieni määrä noita lakkoja,mulla ei ole toivookaan että mahtuisi noin pieneen tilaan kun lakkoja on vähä yli 300 tällä hetkellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea Maarit! Koitankin kerätä pari palkintoa siis. :) Joo kuten oon tossa ylempänä jo maininnutkin, niin koitan pitää mun lakkamäärän hyvin aisoissa, että ne myös mahtuu pieneen tilaan. :) Itsellä on lakkoja muistaakseni n. 160? ja oon uumoillut, että sellainen 150 pintaan voisi olla hyvä määrä, minkä saan pitää kerralla. :)

      Poista
  11. Mä oon nyt kanssa sitä mieltä, että helmeri saa luvan lähteä! Mä en vaan pidä siitä ollenkaan.. Saa nähdä mikä tulee tilalle :) Toivottavasti mahdollisimman pian saan aikaiseksi tämän projektin myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kun tuumasta toimeen ja uudelleen järjestelemään! :) Helmeri jakaa mulla niin mielipiteet, toisaalta tykkään siitä, toisaalta en. Tällä hetkellä en. :'D Saas nähdä, ehkä se joskus palaa takaisin kotiin, muttei kyllä tähän asuntoon enää..

      Poista
  12. Ah oon katsellut tuota Malmia itsekin, mutten ole saanut vielä ainakaan ostetuksi. Ja arvonta kuulostaa kyllä hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Malmi on niin kaunis, suosittelen ostamaan! <3

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Hihi, arvonta on kyllä tulossa, se sai niin paljon kannatusta! :)

      Poista
  14. Kivan näkönen toi sun kynsinurkkaus :3 Ja järjestä toki arvonta/arvontoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos popsu! :) Sitä saa parempia inspiraatioitakin kun on kivan näköinen työtila! :)

      Poista
  15. Juu, ois kiva jos järkkäisit arvonnan/arvontoja! :D

    tallikynnet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvonta on kyllä tulossa, kun kerta näin moni sitä haluaa! :)

      Poista
  16. Ihana tuo kynsinurkkaus :) Mulla tarkoituksena kanssa hankkia noita lokerikkoja kun kynsilakat majailee isossa lipastossa. Ja arvonta kuulostaa hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna! Noi lokerikot on kyllä tosi käteviä, niihin mahtuu hyvin erilaisia lakkoja ja koristeita, eivätkä pullot seilaile pitkin poikin. :)

      Poista
  17. Voi mä oon niin kateellinen tosta kynsinurkkauksesta. Aivan ihana! :3

    VastaaPoista