Sivut

keskiviikko 5. helmikuuta 2014

IsaDora sneak peek & viikonloppukuulumiset

Heippa ihanat!

Mun päiväni alkoi eilen aivan mielettömän ihanalla postilla. Sain nimittäin Berneriltä testattavaksi aivan huikean IsaDora -paketin! Iiiiik, katsokaa nyt mitä kaikkea sielä on! ♥


Arvatkaa vaan miten koko eilinen & tämä päivä on mennyt näitä kuolatessa, kuvatessa ja testaillessa. Näistä ihanuuksista kuulette siis tällä viikolla paremmin, kunhan olen saanut kunnolla näitä testattua ja kuvailtua! :) En vielä ehdi tässä postauksessa turisemaan sen enempää, koska mulla on jo hoppu päästä testailemaan noita ihanuuksia lisää. ♥ Yritän tänään kirjoitella jo ainakin jonkinlaista postausta näistä ja vastailen myös teidän kommentteihin illalla!

Loppuun vielä muutama kuva viikonlopulta. Olin siis siskollani maalla käymässä ja lupasinkin jo aiemmin, että mun reissuani voi seurata Instagrammin kautta. Kaikki eivät kuitenkaan varmasti Instagrammia käytä, joten ajattelin julkaista kuvat myös tänne blogin puolelle. :)


Reissu meni siis rentoutumisen, hyvän ruuan, viinin ja hevostelun merkeissä! Minä olin siis ihka ensimmäistä kertaa hevosen selässä.. Kuva varmaan jo kertoo tarpeeksi. :D Hahah. Oli kyllä huisin pelottavaa, mutta hauskaa! Kiitos siskoille ja muille höpsöille kivasta viikonlopusta. ♥

Miten teidän viikonloppu meni?

10 kommenttia:

  1. Kaikkea kivaa olet taas saanut testiin ja viikonloppuki mennyt kivasti =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikonloppu oli kyllä aivan ihana ja voi nuo IsaDorat vasta ihania onkin! <3 En malta odottaa, että pääsen postaaman niistä! :)

      Poista
  2. Ooo vitsi kauheesti kaikkee kivaa :) Odotan innolla postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, meinasin ihan pökertyä kun avasin tuon paketin! :) Hihi, täällä ne on jo hyvin aluillaan, hyvällä lykyllä huomenna tulee ensimmäinen. ;)

      Poista
  3. Toi lime rajauskynä on aika vinkeä, mulla tänään testissä se. Ja kevät huokuu noista lakoista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! Se on pakko kyllä yhdistää tuon vihreän lakan kanssa. :3 Mitäs tykkäsit siitä ja niin, pysyikö hyvin? Itse en noita kyniä ole ehtinyt testaamaan vasta kuin kädelle. :)

      Poista
  4. Kivoja juttuja oot saanu testiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä, kyllä IsaDorat on ihania! :3

      Poista