Sivut

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Tiny Nail Design 2 vuotta!

Heippa ihanat! 

Sen lisäksi että tänään on äitienpäivä, myös blogi juhlii. Tänään on siis tullut täyteen tasan kaksi vuotta siitä, kun aloitin bloggaamisen uudestaan. Kyllä aika rientää! En tiedä pitäisikö minun kutsua tätä päivää blogin 2-vuotispäiväksi, vai pitäisikö synttäreitä viettää silloin kun olen alunperin blogin perustanut. Jotenkin en miellä sitä alkuaikaa oikein edes bloggaamiseksi, koska pidin blogia lähinnä kuvapankkina tekemilleni kynsille. Mitä te olette mieltä? Psst. Alla olevan kollaasin "shamppanja -kuvakollaasi" on lainattu Sigiltä


Suurimmat asiat joita on tapahtunut kahden vuoden aikana, ovat varmasti lukijamäärän, lakkamäärän sekä innostuksen kasvu. Blogille on tullut monia yhteistyökumppaneita, olen päässyt mielettömiin projekteihin mukaan, olen saanut paljon ystäviä kynsirintamalla, olen päässyt haastattelemaan kynsimaailman huippua, olen suorittanut kynsimuotoilijan diplomin... Viimeiset kaksi vuotta ovat olleet aivan huikeita! 

Kaikenlaista on siis ehtinyt tapahtua parin vuoden aikana. Huomaan, että olen kehittynyt todella paljon. Kynnet ovat oikeasti todella vahvasti elämässäni mukana, joka viikko, joka päivä ja joka hetki. Bloggaamisesta ja kynsien laitosta on tullut minulle jotain todella suurta. Se on se minun oma juttuni, jolla saa ilahduttaa itseään, voi antaa omaa aikaa itselleen ja hetkeksi paeta esimerkiksi huonoa päivää. Ja mitäpä blogini olisi ilman teitä ihanat lukijani? Joka postaukseen te jaksatte aina jättää minulle ihania kommentteja, piristää päivääni ja saada minut hyvälle tuulelle. Siksi haluankin taas ilahduttaa teitä pienellä arvonnalla!

Arvonta

Arvonnassa palkintona on Ciatén kaviaarimanikyyri -paketti, Zoyan lakka (Carly) sekä Make Up Storen lakka (Jessica). Kaikki palkinnot ovat uusia ja käyttämättömiä ja olen saanut ne miitin kautta. Kiitokset siis näistä kuuluvat Royal Pinkille, Nail Citylle sekä Make Up Storelle! 


Arvonta alkaa heti ja päättyy viikon päästä 18.5 klo 15:00. Arvontaan osallistut täyttämällä alla olevan lomakkeen ja seuraamalla sen "ohjeita". Huom. palkinnon postitan vain Suomeen.

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT.
Hauskaa äitienpäivää kaikille äideille!

2 kommenttia: