Sivut

sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Lady Vita Beauty -kuurin tulokset

Heippa! 

Huhtikuun LivBoxista sain itselleni testattavaksi paketin Lady Vita Beauty -ravintolisää ja päätin ottaa sen testimielessä käyttööni. Olen nyt syönyt yhden paketin loppuun ja on aika katsastaa, oliko ravintolisällä minkäänlaisia vaikutuksia minun kynsiin, hiuksiin tai ihoon. Ennen tulosten julkaisemista haluan kuitenkin sanoa muutaman sanan itse tuotteesta, koska en ole sitä paremmin ehtinyt esittelemään.


Tuote on siis "kauneusravintolisä", joka vaikuttaa ihon, kynsien ja hiusten hyvinvointiin. Tabletit sisältävät peltokortejauhetta, oluthiivaa, merilevää, biotiinia ja sinkkiä ja tabletteja on yhdessä paketissa 120 kpl. Tabletteja syödään kolme kappaletta päivässä, joten yksi paketti kestää 40 päivää (= 5 viikkoa ja 5 päivää). Itse unohdin aina silloin tällöin ottaa tabletteja, joten itselläni testijakso venyi 7 viikkoon. Suositushinta paketille on ilmeisesti 18€, mutta itse ainakin ostin pari päivää sitten paketin Citymarketista hintaan 16,95€.


Usein kun ravintolisistä puhutaan, niin kuulee testituloksia suuntaan ja toiseen. Jotkut ovat jopa vihaisia siitä, jos ravintolisä ei ole heitä kynsien katkeamiselta pelastanut. Ennen kuin siis aloitetaan sota postauksen kommentiboksissa, niin haluan erityisesti painottaa, että ravintolisät eivät toimi kaikilla! Jos esimerkiksi kynsiesi huono kunto johtuu jostain muusta, kuin jostakin puutostilasta, niin silloin ravintolisistä ei ole sinulle luultavammin mitään apua! Itse syön melko huonosti ja kärsin varmaan kaikenlaisista puutostiloista, joten luultavasti ravintolisä on sen takia auttanut minulla melkoisen hyvin... Ja nyt kurkataan miten kuuri minuun vaikutti!

Kynnet

Ensin kurkistetaan miten tuote vaikutti kynsiin, koska se varmasti kiinnostaa monia eniten. Kuurin aikana huomasin, että kynnet vahvistuivat entisestään. Ennen minulla lohkeili kynsien sivuilta paloja aina silloin tällöin, mutta tämän kuurin aikana niin ei käynyt kertaakaan, eikä sen jälkeenkään ole näin käynyt. Yleensä en voi olla ollenkaan ilman kynsilakkaa, mutta nyt olen pystynyt viettämään lakattomia päiviä ilman kynsivaurioita. Myös todella huonokuntoinen oikean käden etusormi on pysynyt koko kuurin ajan kasassa (mikä on melkoinen ihme), joten selkeää vahvistumista on tapahtunut. Suurin ja näkyvin muutos on tapahtunut pituudessa, sillä pituutta on tullut hyvin lyhyessä ajassa todella paljon! Vaikka minulla kasvaa kynnet ihan ok tahtia, niin nyt ne kyllä kasvoivat varmasti ainakin puolet nopeammin kuin yleensä! Ja kuvista lopputuloksen huomaakin parhaiten.


Vasemmalla on lähtötilanne 12.4 ja oikealla kuva 3 viikon ja 2 päivän jälkeen. Pituutta on tullut kyllä todella paljon kolmen viikon aikana! Testiajan puolessa välissä löin etusormen kynteen VASARALLA, mutta siihen tuli vain pieni kolhu! Olin todella hämmästynyt siitä, että kynsi ei katkennut.. Liekö sekin kuurin syytä?


Lopulta etusormen kynsi ei kestänyt enää, vaan se katkesi, joten lyhensin kynsiä pari - kolme milliä ja otin uudet kuvat 14.5. Tämän jälkeen kynnet saivat kasvaa vapaasti 12 päivää, jonka aikana ne kasvoivat 2 milliä. Melko vaikuttavaa eikö? Viimeisessä kuvassa pikkurilli on paikattuna, sillä jätin sen kuvauspäivänä auton oven väliin ja se katkesi tuosta kynsipedin ja vapaan kärjen välistä, tietysti juuri ennen kuin ehdin ottamaan loppukuvat.. :D Loppujen lopuksi vapaan kärjen pituus oli sentin, hui! Jos siis kynsien kasvatuksessa on ongelmia, niin suosittelen Lady Vitaa aivan ehdottomasti! PS. Ja tiedän, että tuo pikkurillin paikka on kamala, jouduin tekemään sen todella hätäisesti, ettei kynsi katkeaisi aivan ääriään myöden. Tilanne on kuitenkin jo korjattu. ;)

Hiukset

Hiuksissa on myös tapahtunut odottamattomia muutoksia. Olin jotenkin siinä uskossa, että Lady Vita ei todellakaan voisi vaikuttaa hiusten kasvuun, mutta väärässä taisin olla, sillä minulla ei ole pitkään aikaan kasvaneet hiukset juuri ollenkaan.


Ensimmäisenä on aloituskuva, joka on otettu 9.4 ja oikealla on kuva 7 viikon jälkeen. Selkeästi on pituutta tullut lisää. Ja joo no make up, sry jos järkyttää jotakuta! Ps. Uudet lasitkin näkyy! :)

9.4 lähtötilanne (tukka hiukan vielä kostea, siksi eri värinen) - 15.5 hiukset 5vk jälkeen - 28.5 lopputilanne

Seuraavaksi sitten kuvia takaapäin katsottuna. Vasemmalla on kuva lähtötilanteesta ja keskellä kuva 5 viikon jälkeen. Hyvin selkeää kasvua on kyllä tapahtunut! Ja mä tiedän, että mun tukka on aivan hirveä takaa katsottuna. Siitä on ehkä pieni hetki vierähtänyt kun viimeksi kävin parturissa ja silloin minulle leikattiin A-linja, joten se on kasvanut aika nätisti mallistaan.. En kuitenkaan hei kulje tuon näköisenä kaupungilla, vaan pidän yleensä ponnaria päässä (tai nutturaa), jolloin tuota pituuseroa ei huomaa. :D Ja kyllä aion nyt mennä parturiin, kun sain vihdoinkin testikuvat otettua, joten ei saa marmattaa koska kärsin teidän takia vielä ylimääräiset 7 viikkoa ennen parturiin menoa! Keskimmäisen ja viimeisen kuvan välillä tukka on kasvanut ehkä vielä sentin - pari, vaikka kuvien välillä on vain 13 päivää. Löysin myös vihdoinkin kunnon siloittavan hoitoaineen mun tukalle pari päivää sitten, sen ehkä huomaa tuosta loppukuvasta aika selkeästi? :D

Iho

Ihosta en ottanut erikseen kuvia, vaan tarkensin vain tuota hiuksista otettua kuvaa hiukan lähemmäksi, sillä siitä näkee jo ihon muutokset. Alkuun ihossa ei tapahtunut minkäänlaisia muutoksia, mutta nyt 7 viikon jälkeen olen huomannut, että naamaan on muodostunut vähemmän epäpuhtauksia ja naama ei rasvoitu eikä kiillä enää läheskään niin paljon. Voiko se olla Lady Vitan ansiota, en tiedä, mutta uskoisin niin.


Minulle puhkesi myös jokin aknen tapainen pari kuukautta sitten yläselkääni ja eilen kun katselin sitä peilistä, niin huomasin, että sekin on helpottanut tosi paljon! Joitakin muutoksia ihossakin on siis tapahtunut.

Aikamoisia muutoksia kaikenkaikkiaan Lady Vita on saanut minussa kyllä aikaan! Näiden normaalien muutosten lisäksi huomasin myös yhden muun muutoksen kuurin aikana. Opin nimittäin vihdoinkin nielemään tabletteja! Niiden nieleminen on ollut minulle aivan tuskaa ennen, mutta nyt ne menevät ensimmäisellä kulauksella alas joka ikinen kerta. Huikeat kiitokset tästä siis Lady Vitalle ja LivBoxille! 

Tuote on saatu LivBoxin kautta ja LivBox on saatu yhteistyön kautta.

Oletteko te kokeilleet mitään ravintolisää?

21 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Heh, mulla oli vähän saman tapanen reaktio varsinkin loppukuvia kattellessa! En olis uskonu, että tuo niin hyvin vaikuttaa! :)

      Poista
  2. mä oon napsinu niitä kanssa mut hieman epäsäännöllisemmin :D kynnet mulla kasvaa muutenkin mut hiuksia varten tarvis koittaa syödä säännöllisesti... oli kyllä suuri kasvu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä, olin itsekin ihmeissäni! :) Nyt sun tarvii Nannu tsempata ja pistää ne tabletit vaikka johkin näkyville! ;)

      Poista
  3. Mahtavaa! Kerrankin kunnollinen postaus ravintolisän vaikutuksista (: Suuri kiitos, tämä tuli todella tarpeeseen! Olen pohtinut pitkään kyseisen tuotteen kokeilemista ja nyt on kyllä pakko. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos itsellesi ihanasta kommentista! Kiva kun tästä oli sulle hyötyä! :) Jos käyt hakemassa paketin, niin kerrohan sitten kuinka sun kävi! :3

      Poista
  4. Sulla näytti ainakin auttavan.Täytys oma kuuri syödä pois ja kattoo auttaako =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auttoi kyllä todella hyvin! :) Nyt ihmeessä syömään sitä kuuria ja kerro sitten kuinka sun kävi! :)

      Poista
  5. Vau. Melko huomattavat vaikutukset tuolla ravintolisällä. Taidanpa käydä heti huomenna ostamassa itellekin ja kokeilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ollu! Oon itsekin ollut tosi yllättynyt, koska oon kuullut ravintolisistä niin paljon pahaa. :) Jos kokeilit, niin kerrohan säkin sitten kuinka kävi! :)

      Poista
  6. Jo kasvaneeseen kynteen nuo ravintolisät eivät koskaan vaikuta, mutta uuteen ja kasvavaan kynsilevyyn kyllä. Kynsihän on ns. kuollutta, samoin kuin hiuksetkin. Kasvuvauhtiin ravinteet taas voivat auttaa hyvinkin :) Sun pää on tossa kolmannessa kuvassa hitusen eri asennossa ja se vaikuttaa vähäsen hiusten pituuteenkin näennäisesti. Mutta kyllä mä itsekin syön ravintolisiä, eli en nyt oo nyt ihan täysin vastarannan kiiski ;) :D Placebo-vaikutushan näillä on aina korkealla, mutta sehän toisaalta ei ole huono asia :) Tärkeintä on tulos ja tyytyväisyys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä tiedän sen että kynsi on kuollutta solukkoa ja sen ettei ravintolisät voi siihen mitenkään tepsiä. :) Mulla lohkeekin kynsi tuolta kynnen sivusta, siitä juuren tietämiltä kynnet, ei siis kärjestä. Olisin sen ehkä voinut kirjottaa selkeemmin. :) Postaukseen sattui näköjään vähän surkea kuva, mulla on koneella kyllä paljon kuvia jossa pää on samassa asennossa ja huomaa että hiukan on pituutta tullut lisää, tosin ei läheskään tietenkään niin paljon kuin ekan ja keskimmäisen kuvan välillä. :) Varmasti onkin Placebo-vaikutus tosi korkea, eikä se paha asia ole, mutta kyllä mun mielestä tän postauksen kuvat puhuu puolestaan. Mutta tosiaan, tärkeintähän se on, että on tyytyväinen! :)

      Poista
    2. Oho, nyt tuli kyllä joku kirjotushärökin mukaan, haha. Ehkä siis kuitenkin tuo ylimääränen -kynnet sana pois. :D

      Poista
  7. Oon syöny piimax tabletteja, mutta niistä en kyllä huomannnut mitään eroa mutta niitä vissiin pitää syyä useempi purkki :D
    Näitä olisi kiva päästä testaamaan, hyvältä vaikuttaa ainakin sulla toiminut hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh. :/ Tuo on kyllä ärsyttävää jos tuloksia näkee vasta monen purkin jälkeen! :D Olin kyllä itsekin yllättynyt siitä, että nämä toimi niin hyvin, joten voin suositella. :)

      Poista
  8. Wau, mitkä vaikutukset! Itellä on biotiini ja magnesium kuurit menossa. Saapa nähä auttaako mitään. Tuota Ladya vois kyllä kokeilla iteki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Olin itsekin tosi yllättynyt. :) Okei, kerroppa hei sitten kuinka sulla kävi! :)

      Poista
  9. Kyllä mä olin todella tyytyväinen tuohon kuuriin! Ainakin mun hiukset kasvo niin paljon ja paksuutta tuli lisää, että viimeisenä päivänä oli pakko mennä kampaajalle. :) Täytyy itsekin laittaa tuota toinen paketti tilaukseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiva kun säkin olit tyytyväinen! :) Hahah! Ompa kurja, kun oot joutunu meneen jo kampaajallekin tän Lady Vitan takia! ;)) Ja tästä muistinkin, että mun on oikeesti nyt varattava parturiin se aika! :D Laita ihmeessä tilaukseen uusi paketti, toivotaan että siitä on sullekkin vielä paljon lisä-apua! :)

      Poista
  10. Mitä hoitoainetta käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hetkonen hetkonen, se on joku Glissin uusi turkoosi purkki, kaivan sulle linkin...

      Jeps, elikkkäs tämä! :) http://www.schwarzkopf.fi/skfi/fi/home/hair_care/care-products/MillionGloss.html

      Poista