Sivut

perjantai 22. elokuuta 2014

Superman VS. Supergirl

Heippa! 

Tänään mulla on teille esiteltävänä taas jännät eriparikynnet. Siis sellaiset missä vasemman käden kynnet ja oikean käden kynnet ovat toisaalta samanlaiset, mutta toisaalta aivan erilaiset. Olen tehnyt tälläisiä kynsiä jo muutamat aiemmin, ja jollain oudolla tavalla tykkään näistä ihan hirveästi. Jotkut varmaan muistavatkin esim. eripari rantakynnet. Onkohan tälle tyylille muuten jokin nimitys vai pitäisikö mun keksiä sellainen itse? :D


Tällä kertaa kynsille pääsi siis Superman sekä Supergirl kynnet. Molempiin käsiin tein värilliset ranskalaiset glittereillä ja siirtokuvilla höystettynä. Molemmat kädet ovat muuten samanlaiset, mutta väritys ja yhdet siirtokuvat ovat erilaiset.  Ranskisten pohjana käytin Lumenen CC -lakkaa, jonka nappasin pari päivää sitten kaupasta mukaani. Olin todella yllättynyt kyseisen lakan laadusta, sillä se levittyi kynsille tasaisesti ilman buffausta ja ranskispohjaan sitä ei tarvinnut kuin yhden kerroksen, jolla se peitti kynsien keltaisuudenkin.


Vasemman käden ranskiksessa käytin Essien vaaleanpunaista ja pinkkiä cremelakkaa. Etusormeen ja nimettömään pääsi Lorealin kultahippulakka ja peukaloon ja pikkurilliin laitoin A Englandin vaaleanpuna-kulta glitterlakkaa. Keskisormeen ja peukaloon laitoin lisäksi kultaiset Superman aiheiset siirtokuvat.


Tuo Lorealin kultahippulakka on maannut mun laatikossa käyttämättömänä jo ties kuinka kauan, koska oon aina ajatellut sen sopivat kynsille vain tavallisen yksivärisen lakkauksen päälle, mutta mä olin ihan väärässä. Sehän näyttää todella kivalta ihan näin ranskiksenkin päällä! 


Sitten siirrytään oikean käden kynsiin. Nämäkin kynnet toteutettiin samalla "kaavalla", mutta ranskiksessa käytin sinisen sävyjä. Lisäksi yksi pieni eroavaisuus löytyy, sillä peukalon siirtokuvan teksti on hieman erilainen.


Nämä kynnet on mun mielestä todella kivat! Tykkään molemmista käsistä yhdessä, mutta myös erikseen. Jotenkin pinkin ja sinisen yhdistelmä säväyttää mua tosi paljon ja vaaleat sävyt taas tuovat sitä mulle ominaista tyttömäisyyttä kynsiin. Ehkä näissä kynsissä on vähän sitä omaa viehätystäkin siksi, että niiden takana on oikein kunnon idea ja tarina..


Näihin kynsiin idea lähti siis ensin siitä, koska olen aloittanut elämäntaparemontin. Kahdeksan viikon aikana olen pudottanut painoani melkein kahdeksan kiloa, joten aika Supergirl olo tuosta saavutuksesta on tullut! :) Aluksi mun piti tehdä pelkät pinkit versiot näistä kynsistä, mutta kun näin siirtokuva-arkilla nuo "Supergirl" ja "Superman" -tekstit vierekkäin, niin siitä se ajatus sitten eriparikynsistä lähti.. ;)

Käytetyt: Essie - Find Me An Oasis*, Essie - Lovie Dovie, Essie - Romper Room*, Mavala - Cobalt Blue*, Lumene - CC Nail Concealer, L´Oréal - Gold Leaf Top Coat, A England - She Walks In Beauty, kultaiset siirtokuvat.

PS. Mun synttärit on enää alle kahden viikon päästä ja sen kunniaksi blogissa alkaa pian arvonta ja voi juku mitkä palkinnot siinä tulee olemaan! Lähiaikoina siis kannattaa olla tarkkana kuin porkkana, koska en tiedä vielä järjestänkö yhden ison arvonnan vai esimerkiksi useamman pika-arvonnan.

Mitäs tykkäätte kynsistä? 

30 kommenttia:

  1. Ihan mahtavat, loistoidea! :)
    uuu.. arvontajuttujuttuja :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos rose86! ♥ Ja tottakai mun täytyy teitäkin ilahduttaa välillä. :3

      Poista
  2. Voi että, ihastelin jo FBssäkin - niin ihanat! :D Tosin nyt jäi häiritseen, pitäis olla man - woman, tai boy - girl, eikä man - girl. Kuulostaa hassulta. Joo, oon friikki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, voi kiitos kaunis Liisa! ♥ Hehe, et oo ainoo, muakin ehkä häiritsi se vähän. :'D

      Poista
  3. Vautsi mitkä kynnet ja onnea elämäntaparempan edistymiseen!:) luonnollisen näköinen ranskislakka, mikä mua yllättää ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuplakiitos Kynsille! ♥♥ Se on kyllä todella luonnollinen, olin itsekin ihan ihmeissäni tuon lakan laadusta, joten kirjoittelin siitä ihan oman postauksenkin. Julkaisen sen vielä tänään, joten käy ihmeessä lukaisemassa! :)

      Poista
  4. Hauskat ja onnittelut, 8 kg on hieno saavutus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Funky and Fifty! Olen kyllä tosi tyytyväinen että oon saanut noin paljon painoani pois, vielä kyllä olisi jokunen kilo pudotettavana..

      Poista
  5. Kauniit lakkaukset, ja eriparikynnet on cool!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos OonaV! Jee, ainakin toinen joka fanittaa eriparikynsiä! :D ♥

      Poista
  6. Kiva idea lakata kynnet noin, että ne ovat samat, mutta ei kuitenkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvinen! :) Mun on aina pakko keksiä kynsille jotain kummallisia ideoita. Mun vaatetus ja meikki on harvoin mitenkään kovin näyttävä, joten haluan sitten kunnolla säväyttää kynsillä. ♥

      Poista
  7. aaw, söpöt supertytöt <3 aivan mahtava idea :)

    VastaaPoista
  8. Ihan ensimmäisenä onnittelut hienosta pudotuksesta!!! Mahtavaa! :)

    Ja sitten kynsiin; tykkään! Erityisesti viehätyin tuosta kultahippulakasta, onkohan sitä vielä saatavilla?
    Tällaisella teemallatehdyt kynnet, että erilaiset, mutta kuitenkin samanlaiset, on kivoja!

    Ja sitten vielä: odotan innolla arvontaa, jee!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Kaisa! ♥♥ Tuo kultahippulakka on kyllä ihana. Mä oon ostanut sen jo pitkän aikaa sitten Citymarketista, mutta muistaakseni näin sellaisia vielä hyllyssä noin viikko sitten muiden samantapasten top coattien vieressä, eli uskon kyllä että niitä on vielä saatavilla! :) Hihii, nyt on niin huikeet palkinnot kyllä tiedossa että meinaa housut revetä! :'D ♥

      Poista
  9. Nää on tosi hienot! Mä itsekin tykkään lakata kynnet eri väreillä, tällä hetkellä oikeassa kädessä on oranssi ja vasemmassa pinkki :)

    Onnea painonpudotuksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos SaraCupCakez! ♥♥ Hihii, ihanaa että mulla on eriparisielunsiskoja! :'D

      Poista
  10. ihan törkeen ihanat!! ♥

    VastaaPoista