Sivut

torstai 4. syyskuuta 2014

O.P.I - Green On The Runway

Heippa ihanaiseni! 

Sain ihan hetki sitten Kauneudenkaupalta testattavakseni kaksi lakkaa Opin Coca Cola -kokoelmasta. Toinen näistä oli Green On The Runway, joka pääsi ensimmäisenä kynsille.


GOTR on tummanvihreä duochrome, joka taittaa punertavan ruskeaan. Todella erikoinen sävy! Tämä lakka on saanut inspiraationsa Spritestä, mutta mulle tästä tulee enemmänkin joku ihana metsänkeiju mieleen. Joka tapauksessa tämä on sävyltään aivan ihana, todellinen syyslakka. 


Laadultaan GOTR on todella hyvä. Peittävän lopputuloksen meinasin jo saada yhdellä kerroksella, mutta hutiloidun "istun sängyssä, lakkaan kynsiä ja katson samalla BB:tä -lakkaamisen" takia jouduin laittamaan toisenkin kerroksen. Kahdella kerroksella saa siis joka tapauksessa peittävän ja tasaisen lopputuloksen. Lakka myöskin levittyy tosi hyvin ja itse en saanut kyllä raitoja tällä aikaiseksi, vaikka muutamasta blogista luin raitojen olevan ongelmana tässä lakassa.


Koska lakka on duochrome, se on aivan erilainen erilaisissa valaistuksissa ja eri kulmista katsottuna.

 Luonnonvalossa, pilvinen sää

Luonnonvalossa, aurinkoinen sää

 Keinovalossa, suora valo

Keinovalossa, ei suora valo

PS. Huomenna näätte millaiset koristellut kynnet näistä väänsin. Ja wuhuuu 600 Blogger-lukijan raja meni rikki niin että kohisi, hui kauheeta! Tervetuloa kaikille uusille lakkahöperöille.  Niin ja pakko vielä sanoa..  Mulle iski joku hullun kohtaus ja menin vaan ja vedin mun kynnet ihan lyhkäsiks, hahahah nyt ne on ihan töpöt! Mut ehkä supersöpöt hei tälläset töpöt, ei mulla muuta! :D

Mitäs tykkäätte Green On The Runwaysta?

10 kommenttia:

  1. Mä en edes yleensä tykkää vihreästä väristä, mutta tämä on kyllä minullakin ja on todellakin tuijottelulakka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama! Vihreät ei tosiaan oo mun lemppareita, mutta tämä yksilö on kyllä todella kaunis. ♥

      Poista
  2. Mä tykkään tästä ihan hulluna!! :3

    VastaaPoista
  3. kylläpäs oli kaunis ! Tykkään vihreistä paljon ja duochoromeista. Tuo on kyllä niin houkuttava. Yritän nyt unohtaa sen saman tien.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, sä et niin voi unohtaa tätä! Tää lakka olis sulle täydellinen... ;D ♥

      Poista