Sivut

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Shoppa shoppa part. 2

Heippa ihanat! 

Ostospostauksia on ollut viime kuukausina ehkä laittoman vähän, joten tänään paikataan asiaa jo kuukauden toisella ostospostauksella! Ja näköjään nämä ostospostaukset ovat ihan tykättyjä, sillä viime ostospostaus keräsi todella suuren sivunkatselumäärän. Siispä tänään esittelen ostokset, joita on nyt loppukuusta tullut hankittua.


Ensimmäisessä mun kirppislöydöt! Löysin siis paikalliselta Facebookin kirppikseltä nämä ihka uudet Ecotoolsin sivellinsetit. Olen havitellut uusia siveltimiä jo pitkään, ja meinasin jo pari viikkoa sitten tilata näitä siveltimiä, joten arvatkaapa kuinka iloinen olin, kun pulitin näistä 50 euron sijasta 17 euroa. Näiden lisäksi ajattelin varmaankin ensi viikolla tilata vielä muutaman Ecotoolsin siveltimen, niin voin samalla nakata kaikki vanhat siveltimet roskiin!

You´re So Vain-illa, Going My Way Or Norway?, Ice-Bergers & Fries, How Great Is Your Dane?

Voihan Opi! Mulle ei näemmä näyttänyt Opin ystävämyynnin saalis riittävän, joten menin sitten lisäksi tilaamaan yhden lakan Coca Cola -kokoelmasta sekä kolme lakkaa Nordic -kokoelmasta.. Tulipa näköjään tilattua aika kivasti toisiinsa sointuvat neljä sävyä. Ja en muuten kestä sitä, että nuo kaikki lakat tuossa rivissä näyttää aivan suklailta!


Opien lisäksi tilasin Sechen 2-packin, joka sisältää aluslakan sekä varmasti jo kaikkien tunteman pikakuivaavan päällyslakan. Tämä aluslakka onkin mulle ihan uusi tuttavuus. Saas nähdä onko se yhtä hyvä kuin sisarensa!

Creative Control, At Will Call, Slap The Bass, Stick It To The Man, Gettin´ Amped, Waiting For My Solo

Lopuksi ajattelin vielä vilauttaa näitä aivan ihania Wet n Wildin Mega Rocks -glitterlakkoja, jotka sain testattavakseni Pretty.fi:ltä. Näistä kirjoittelen tarkemmin vasta sitten, kun olen saanut nuo kaikki swatchattua kynsille. Voin kyllä jo nyt paljastaa sen verran, että tykkään tykkään tykkään! 

Löysittekö uusia himotuksia?

18 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! Voih en malta odottaa noita glittereitä kynsillä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, hyvää kannattaa odottaa. ;) Nuo glitterit on meinaan aivan upeita! ♥

      Poista
  2. Mikä mäihä sulla siveltimien osalta :) ja täällä odotellaan myös glitterswatcheja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Olin niin onnekas kun sain ne noin edullisesti. :)

      Poista
  3. Karkkilakat ja glitterlakat näyttää niin herkuilta.

    VastaaPoista
  4. Nuo siveltimet on kyllä ihan parhaita, melkonen mäihä on sulla käyny ja ihania lakkojakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo itse päässyt testaamaan noita siveltimiä, mutta oon kuullut niistä ihan hirmu paljon kehuja, joten innolla odotan ekaa testauskertaa! :) Ja joo oli kyllä melkonen säkä!

      Poista
  5. Oih! Mä ostin kanssa juuri uudet siveltimet, tosin en Ecotoolsin, vaikka kuinka olisinki halunnut. :D Myös kaikki nuo lakat näyttää ihanille. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kyllä teki mullekkin pahaa ajatella, että olisin joutunut noi kaikki ostamaan "täyshintaisina", siinähän olis menny tuhoton määrä lakkarahaa hukkaan! ;D Mitkä siveltimet sä ostit? :3

      Poista
  6. Mulle tuli kans suklaat mieleen... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mitäs me herkkupyllyt.. Nähään lakkapulloissakin suklaata. 8) Hahaha! ♥

      Poista
  7. Kivoja ostoksia, varsinki OPIt!
    Mulla on tuota Sechen aluslakkaa, ja se on kyllä kehuttava tuote. Mulla ainakin pysyy lakat kynsillä pidempään hyvinä kuin muilla testaamillani aluslakoilla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo Opit on kyllä nams! ♥ Oi miten kiva kuulla! Toivottavasti tää pysyy mulla yhtä hyvin. Mulla on ollut tää aluslakka vasta pari päivää kynsillä, mutta ei oo ainakaan vielä lakka lähtenyt repsottaan vielä tai muuta, joten odotukset on korkeella! :)

      Poista
  8. Nuo glitterit on ihania :3 Harmi, kun suurin osa jää vain tulematta (toki suomessakin ne tulee vain prettylle), mutta onneksi on ebay ja nettikaupat.

    Slap The Bass - löytyy täältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. :3 Syksyllä on kyllä ihan pakko saada kaikkia ihania glittereitä kynsille. ♥ Ai onko noista muitakin vielä? Multa on jäänyt ne jotenkin ihan huomaamatta. :o Kiitos siis vinkistä, täytyykin käydä tutkailemassa! Tuo Slap The Bass on aivan ihana, yksi mun suosikeista. :)

      Poista