Sivut

tiistai 14. lokakuuta 2014

Biozell - Color Mask - Chocolate

Hiussävyte, maailman paras tehohoitoaine, tukan pelastaja, hiusten pikakaunistaja, karheuden poistaja... Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta hänen oikea nimensä on Color Mask. Hän on omien hiuksieni luottotuote, hoitava sävyte, joka pelastaa kaikki laiskat hiustenvärjääjät!


Color Mask on siis sävyttävä hoitoaine värjätyille hiuksille. Se levitetään kuiviin tai pyyhekuiviin hiuksiin ja annetaan vaikuttaa 3-5 minuuttia, jonka jälkeen se huuhdellaan pois normaalisti, niinkuin tavallinen hoitoaine. Sävyte lisää värin intensiivisyyttä ja kestoa sekä hoitaa värjättyjä hiuksia tehden niistä ihanan pehmeät ja silkkisen sileät. Saatavilla on 8 eri sävyä ja sävyte kestää hiuksissa 6-8 pesua.


Itse olen todella laiska värjäämään hiuksiani. En tiedä miksi sen värjäysprojektin aloittaminen on niin ylitsepääsemätön juttu, mutta jostain tuntemattomasta syystä mä en vaan jaksa värjätä hiuksiani. Tai jaksan, mutta hyvin harvoin. Mulle siis tälläinen 5 minuutin "pikavärjääminen" on aivan loistojuttu, sillä tätä sävytettä käyttämällä voi värjäystä lykätä paljon myöhemmäksi. Itse asiassa nyt viimeisen puolen vuoden aikana olen värjännyt hiukset kerran. Oikeasti KERRAN, viimeksi joskus kesällä. Värjäysten välillä olen sitten käyttänyt tätä sävytettä. Värjäysprojektin lykkäämisen lisäksi sävyte tekee hiuksistani aina ihanan kiiltävät ja sileät ja samalla ulkonäkökin hiukan muuttuu, kun hiuksissani on tällä hetkellä vaaleita raitoja.


Eikö olekkin aika huikea ero entiseen? Vasemmalla siis "ennen" -kuva ja oikealla kuva sävytteen käytön jälkeen. Ja näissä kuvissa lopputulos ei ole edes paras mahdollinen, koska mulla oli tuossa purkissa jäljellä liian vähän tuota sävytettä, joten se ei riittänyt kunnolla ihan latvoihin asti. Mutta oikealla määrällä kaikki raidat yms. peittyvät kyllä täydellisesti. Itse olen käyttänyt tätä sävytettä aina koko päähän ja yksi purkki on riittänyt minulla 4,5 kertaan. Purkin kesto varmasti riippuu siitä millaisen kohennuksen hiuksille tekee. Jos itsellä on blondi tukka ja sen säväyttää punaiseksi ihan kokonaan, niin purkki riittää noin 2-3 käsittelykertaan. Jos taas vain "dippaa" hiusten latvat, niin silloinhan sävyte riittää varmasti todella moneen käyttökertaan. Juurikasvuahan tämä sävyte ei peitä, mutta se häivyttää sitä kyllä niin, että itse voin olla monia kuukausia värjäämättä hiuksia. Tässäkin tietysti kannattaa hiukan miettiä onko näin omalla kohdalla, sillä itselläni on oma tukka siis sellainen maantien harmaa. Eri asia onkin sitten jos on tukka värjätty blondiksi ja oma hiusten väri on tosi tumma.

Plussat ja miinukset

+ Todella helppo ja nopea käyttää, aineen voi levittää suihkussa käynnin yhteydessä.
+ Tekee hiuksista aivan jumalattoman pehmeät ja silkkiset alle 10 minuutissa.
+ Hajusteeton ja ammoniakiton. Sopii siis hajusteherkille, allergisille ja alle 16-vuotiaille.
+ Edullinen. Yksi purkki (hinta 10€) riittää värjäystavasta ja hiusten määrästä riippuen 2 - 10 kertaan.
+ Sävytteet ovat todella monipuolisia ja eri sävyjä voi myös sekoittaa keskenään.
Kuva: Biozell.fi

- Ei peitä juurikasvua eikä harmaita hiuksia täydellisesti, mutta häivyttää niitä kyllä hiukan.
- Värjää myös sormet. Levittämiseen tarvitsee siis kumihanskat, joita ei tule purkin mukana.
- Sävyte toimii parhaiten vain värjättyjen hiusten kanssa.

PS. Voitte lukea lisää näistä Color Maskeista Biozellin omilta sivuilta. <- klik!

Oletteko te kokeilleet Color Maskia?

15 kommenttia:

  1. Mulla on tota rasberryä, vedin sillä latvat pastellipinkiksi viikonlopulla, ihan tosi hyvää ainetta!
    Se ei jäänyt käsiin kiinni tai tahrannut vaikka levitin ilman hanskoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kun mulla olisi vaalea tukka, siihen saisi niin ihanasti tehtyä kaikkea kivaa juuri vaikka latvoihin!

      Poista
  2. Mää oon miettiny Color Maskia. Mun hiusket ei oo värjätyt ja en halua niitä värjätäkään. Mutta välillä kaipais jotain piristystä ni siksi miettiny Color Maskia, koska se ei kestä hiuksissa niin kauaa kuin värjäys ja ois aika vaivaton muutenki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin suositella Color Maskia lämpimästi! Itse tykkään siitä juuri tuon takia. :3

      Poista
    2. Vissiin pitää marssia ostaan Color Mask ittelle... :D

      Poista
  3. Miulla on tuo violetti ja se ei ainakaan värjää käsiä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mulla tuo ruskea värjäsi tosi nopeasti ainakin kynnet! :o Mutta hyvä kun sulla ei tuota ongelmaa ole ollut! :)

      Poista
  4. Ei ole tullut kokeiltua,mutta täytys testata

    VastaaPoista
  5. Mä olen Raspberryä vetänyt vaalennettuun latvaan piristeeksi. Mulla kyllä värjää näpit (kynnet!) jos kauaksi aikaa jää iholle. Tarttuu myös kaakeleihin ja lavuaariin näppärästi -.-''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaah, mäkin tahdon vaalean tukan johon tehdä kaikkia kivoja piristyksiä! Mulla tuo ruskea kanssa värjäsi kynnet, mutta kaakeleista se kyllä lähti irti! :D

      Poista
  6. Mä olen tota silver-sävyä käytellyt putelin jos toisenkin taittamaan keltaisuutta pois tukasta. :) Toi pinkki näyttää kyllä söpöltä kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on siis ilmeisemmin olleet tosi monen mielestä hyviä. Se on ihan kiva tietää, kun itse olen suunnitellut värjääväni tukkaa vähän vaaleammaksi ja sitten tarvii myös tuota hoitoaineen sävyä vaihtaa. :) Toi pinkki on kyllä niin söpö, tahtoo vaalean tukan johon sitä voi laittaa! ♥

      Poista