Sivut

maanantai 27. lokakuuta 2014

Miten olisi pyöreä?

Manteli, neliö, pyöristetty neliö. Niillä on menty oikeastaan viimeiset pari vuotta. Multa on jäänyt lähes kokonaan pyöreä muoto sivuun ja torstaina kynsiä lyhentäessä rupesinkin miettimään, miten olisi tällä kertaa pyöreä?


Ja sitten mä vaan menin ja viilasin kynnet pyöreiksi! Kynnet näyttää tällä hetkellä aika oudoilta, mutta samalla jotenkin tosi söpöiltä ja naisellisilta. Eikä mua kyllä kaduta yhtään. On kiva saada kynsien muotoon välillä jotain vaihtelua ja parin viikon päästä voin palata takaisin neliöön, jos tämä alkaa tympimään. ;)

Mitä muotoa te suositte?

28 kommenttia:

  1. Mä tykkään neliöistä. Pyöreitä joskus kokeilin, mutta eih. Ei vaan oo niin kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lempparit on kanssa neliöt! Nyt kun oon saanut tässä muutaman päivän katsella näitä pyöreitä, niin luulempa että aion itsekin palata neliöihin. ♥

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös neliöistä enemmän, enkä kyllä aio pyöreitä pitää kauaa. Tosin mun mielestä ei nää pyöreätkään oo pahat ja eipähän katkea kynnet niin helposti! :)

      Poista
  3. Samaa mieltä Liisan kanssa, neliö iskee mulle.
    En tiedä miksi, mutta lakkauksetkin näyttävät mun mielestä paremmilta kuvissa neliökynsissä kuin pyöreissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, täältäkin neliö saa äänen! Oho, mä en ole koskaan tietääkseni huomioinut niin tarkasti onko kynnet pyöreät vai neliöt. :D Mua taas häiritsee ihan älyttömästi, jos kynnet on eri pituiset! Hihi, jännä että ihmisiä voi häiritä niinkin pienet asiat, jotka on nähtävillä kuitenkin vain kynsien alueella. :D

      Poista
  4. Pyöreät tai mantelit. Neliöt minulla jotenkin aivan hassut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Manteleista mä tykkään myös! Silloin kun mulla on ollut rakennekynnet, ne on yleensäkkin olleet mantelit. :) Neliöt eivät kyllä sovi kaikkien sormiin ja niiden viilauksen kanssa täytyy olla melko tarkka, koska ne alkavat helposti näyttämään todella leveiltä!

      Poista
  5. go anniinna! itekkin viilasin pariviikkoa sitten pyöreeks, jotenkin paljon helpompi kun ei tarvii miettiä "mitä jos kulma napsahtaa poikki" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii! :D Joo siis kyllä pyöreessä on ehdottomasti se etu, että kynnet ei katkea läheskään niin helposti! Tosin mä aion kyllä palata takaisin neliöiden pariin, kunhan kynnet ovat ainakin pikkuisen kasvaneet. :)

      Poista
  6. Sopii kyllä sulle oikein hyvin; sulla on ihanan yhdenmuotoiset smile-linet sekä keskenään ilmeisesti melko lailla yhtä kuperat kynsipeditkin! Itselläni kun esim. etusormensmile-line todella pyörellä ja nimettömässä käytännössä suora viiva... Se on rasittavaa kynnen muotoilun suhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos E-S! Mua on kyllä siunattu melko hyvän mallisilla ja yhteneväisillä kynsillä! Ja mä tiedän kyllä sun tuskan. Mulla on ollut monta asiakasta elämäni aikana, joilla on ollut ihan erilaiset "smilet"!

      Poista
  7. Mulla on yleensä mantelit tai ovaalit (tai jotain siltä väliltä :D). Sulle passaa hyvin molemmat muodot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvinen! Mantelit on kyllä tosi nätit. Silloin kun mä pidin vielä ahkerasti rakennekynsiä, niin silloin mulla oli mantelit tosi usein. :)

      Poista
  8. Pyöristetty neliö on oma suosikkini. Mun mielestä on paljon kiinni sormista millainen kynnen malli sopii. Jos on pitkät hoikat ja suorat sormet pyöreä ja manteli sopivat kauniisti, mutta jos on nakkisormi ja vinkkurat niin kuin mulla neliö jotenkin parempi ja pyöristetty neliö on kestävämpi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä totta, että sormet vaikuttaa tosi paljon siihen mallin sopivuuteen. Neliö on mun oma lemppari, mutta pidän välillä myös pyöristettyjä neliöitä, jos kulmat sattuvat katkeamaan ja pyöristetty onkin juuri kestävämpi niin kuin sanoit! :)

      Poista
  9. Näyttää kivoilta! :) Itselläni on mantelit, sillä silloin kun oli vielä taltat, napsahti kulmat aina poikki. Nyt oon pian jo yli vuoden mennyt manteleilla ja voin sanoa, että lohkeamiset on kyllä mennyt ihan minimi lukemiin! Tyytyväisesti siis manteleilla menen, mutta sulle kyllä sopii sekä taltat että pyöreät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kaima! :) Mantelit on kyllä tosi kivat, itsellänikin ne on olleet monta kertaa silloin kun oli rakennekynnet. Neliöt kyllä napsahtaa todella helposti poikki, siitä ne ovat tosi harmilliset! :(

      Poista
  10. Neliöistä tykkään itselläni. Nuo pyöreätkin kyllä näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  11. Neliöt, ehdottomasti. Tai vähän kulmista pyöristetyt neliöt lähinnä. Pyöreistä ja ovaaleista en erityisemmin tykkää, jostain syystä mun silmiini lakkaukset vaan eivät näytä niillä yhtä hyvältä :-/ Mutta jokainen saa tehdä kynsiensä muodolle mitä tykkää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neliöt iskee muhun kanssa parhaiten! Mun mielestä pyöreätkin on kyllä nätit ja mä en kyllä yleensä ihan hirveästi kiinnitä huomiota muiden kynsien malleihin, ellei ne ole jotenkin tosi erikoiset niinkuin ankat tai stiletot. :D Mutta kaikkien silmät ovat erilaiset ja näkevät asiat eri tavalla. :) Mua taas häiritsee monesti jos kynnet on rajusti eri pituiset! Sitä en voi sietää sitten ollenkaan. :D

      Poista
  12. Pyöristetty neliö ja joskus pyöreä. Oikeastaan pyöreäksi viilailen sillon kun kulma pettää jostain kynnestä. Mutta kauniilta näyttää sulla uusi muoto! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina Sipola! Neliö / pyöristetty neliö on munkin lemppari, mutta tykkään kyllä myös pyöreästä. Itselläni on melkein aina neliöt, mutta mäkin niiden kulmia viilailen pyöreämmiksi, jos ne katkeavat! :)

      Poista
  13. Neliö tai pyöristetty neliö! Mutta sun kynsille sopii kyllä tuo pyöreäkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! ♥ Ja neliö saa myös täältä äänen! ;D

      Poista