Sivut

torstai 23. lokakuuta 2014

Queenlash ripsiseerumi - tulokset

Heippa ihanat! 

Tänään mulla on vihdoinkin teille jaettavaksi tuloksia kuvamateriaalin kera Queenlash ripsiseerumista. Tässä postauksessa on nyt siis 8 viikon tulokset ja täytyy sanoa, että olen vaikuttunut!


Kerrataanpa seerumin perustiedot ja lupaukset. Queenlash ripsiseerumi 100% luonnollinen tuote, jota ei ole testattu eläimillä. Sen käyttö pidentää, tuuheuttaa ja tummentaa ripsiä. Näkyviä tuloksia saavutetaan noin 2 kuukauden päästä käytön aloittamisesta ja tulokset kestävät jopa 6 kuukautta. Ylläpitävällä ja hoitavalla käytöllä tulokset pysyvät 8-10 kuukautta. Annostelu tapahtuu kapealla siveltimellä, joka on samantapainen kuin tavallisten eyelinereiden siveltimet. Käytännössä ripsiseerumia käytetään muutenkin samaan tapaan kuin tavallista eyelineria, ainoana poikkeuksena on vain se että seerumi on läpinäkyvää. Tuotetta levitetään siis iltaisin silmän yläluomen rajan iholle silmäripsien juurille, jolloin ainesosat saavat vaikuttaa yön yli.


Mä olen jotenkin aina ollut todella epäluuloinen tälläisiä seerumeita kohtaan, mutta mun täytyy myöntää olleeni ennakkoluulojeni kanssa väärässä. Kahdeksan viikon käytön jälkeen nimittäin ripset ovat huomattavasti pidentyneet, tuuheutuneet ja oikeasti kaareutuneet. Mua ihan naurattikin kun katselin ripsiäni peilistä. Ne näyttivät siltä kuin olisin hiukan niitä taivuttanut! Lisäksi ripset ovat hiukan tummentuneet ainakin alapuolelta tarkasteltuna. Eivät tosin mitenkään merkittävästi, mutta vähän kuitenkin. Kaikista eniten ennakkoluuloni koskivat juuri tuota ripsien tummentumista ja kaareutumista mutta hah, olinpas väärässä. Ainiin, se vielä, että ripset tuntuvat vielä kaiken lisäksi vahvemmilta. Ei mielestäni ollenkaan pahat lopputulokset 8 viikon käytön jälkeen, kun kyseessä on näinkin edullinen seerumi (tarjoushinta 19,90€).


Tässäpä nyt siis 8 viikon tulokset. Kuvia kannattaa klikata suuremmiksi. Mitään megaripsienpidennys -ripsiä on varmaan turha kuvitella saavansa, mutta pienempikin muutos ripsissä on mielestäni jo näkyvä muutos. Kivasti oon muuten näköjään ottanut muutaman näistä kuvista ennen kulmakarvojen nyppimistä, hahah. Eihän sitä huomaa? ;)


Ripsien kaartuvuuden huomaa parhaiten tästä alemmasta kuvasta. Erityisesti taipumaan ovat lähteneet ulkonurkan ripset. Aiemmin ripseni ovat olleet huomattavasti suoremmat!


Mun on ihan pakko laittaa vielä kuva "ripsivärillisistä" ripsistä. Olin ihan järkyttynyt kun katoin tätä kuvaa, ihan mielettömät hämähäkit noi ripset! Tai no, ei ehkä kaikkien mittakaavalla, mutta omaan silmään ne on mielettömät, kun oon saanut "nauttia" lyhyistä ripsistä koko elämäni.


Ripsiseerumilla on hintaa 19,90€ / 3ml (norm. 69,90€) ja tuon 8 viikon käytön jälkeen minulla oli vielä vähän seerumia jäljellä tuossa purkissa. Seerumin voi tilata itselleen tämän affiliate-linkin takaa. <- klik!

Ripsiseerumi saatu blogin kautta testattavaksi.

Vakuuttiko Queenlash ripsiseerumi teidät?

2 kommenttia: