Sivut

tiistai 18. marraskuuta 2014

Hiustuotteiden top 3

Heippa ihanat! 

Arvonnan mukana sain muutaman postaustoiveen, joista ajattelin toteuttaa heti perään toisen. Tällä kertaa postaustoive liittyi kauneuteen ja tarkalleen ottaen siihen, mitkä ovat käyttämieni hiustuotteiden top 3.


Mun hiusten luottotuotteet näyttävät tältä. Kukas jo arvaa mitkä nuo kolme tuotetta ovat?

KICKS - Hair Oil

Kicksin oma hiusöljy, on ollut todella loistava tuote. Se sisältää arganöljyä ja suojaa hiuksia lämpökäsittelyiltä sekä UV-säteiltä. Öljy myös kosteuttaa ja ravitsee hiuksia tehden niistä ihanan pehmeät.


Erityisen paljon tykkään siitä, että öljy on koostumukseltaan paksua ja sen annostelua helpottamaan on pulloon laitettu pumpputoiminto. Öljy muuten myös tuoksuu aivan mielettömän hyvältä, eikä jätä hiuksiin ällöttävää tahmaista tunnetta / saa hiuksia näyttämään rasvaisilta.


Hyvä tuoksu, edullisuus, koostumus, pumppupullo. Öljy saa multa ihan täydet kymmenen pistettä!

Tangle Teezer - selvitysharja

Tangle Teezer on varmasti monelle tuttu, mutta mikäli joku ei tiedä mikä se on, niin se on ehkä maailman paras harja, joka selvittää pahimmatkin takkupesät hiuksia vaurioittamatta. Se on myös niin hellävarainen, että sillä voi harjata huoletta jopa märkiä hiuksia.


Itse heitinkin kaikki muut harjani roskiin välittömästi Tangle Teezerin oston jälkeen. Sillä olen saanut kaikki takut selvitettyä, se on todella helppo puhdistaa ja mahtuu pieneen tilaan.


Lisäksi olen itse huomannut, että hiukset ovat koko päivän siloisemmat kuin ennen, niissä ei siis ole kauheita takkuja illalla, niinkuin ennen Tangle Teezerin käyttöä oli.

Ibero - puhelinlankaponnarit

Puhelinlankaponnarit ovat sellaisia, joita minun mielestäni pitäisi löytyä jokaisen ponnareita käyttävän laatikosta. Itse puhelinlankaponnareita kokeiltuani, en ole tavallisia kuminauhalenksuja käyttänyt enää ollenkaan. Puhelinlankaponnarit ovat hauskan ulkonäkönsä lisäksi muutenkin oivallisia, sillä ne eivät kiristä tai aiheuta päänsärkyä ja ne pysyvät paikoillaan. Voit siis sanoa hyvästit löystyville poninhännille ja nutturoille!


Puhelinlankaponnareista tunnetuimpia ovat varmasti Invisibobble merkkiset ponnarit, mutta ne eivät ole vakuuttaneet minua laisinkaan. Otinkin tahalteen kuvaan mukaan sekä Iberon että Invisibobblen puhelinlankaponnareita ja kuvasta huomaakin, kuinka kaksi vasemmalla olevaa Invisibobblen ponnaria on aivan venähtäneitä, vaikka niitä olen käyttänyt tosi vähän. Oikealla olevat kaksi Iberon ponnaria taas ovat edelleen entisessä muodossaan, ne pysyvät päässäni paremmin ja ovat vielä hiukan edullisempia ja helpommin saatavilla, kuin Invisibobblen vastaavat ponnarit.


Tässäpä oli siis kolme mun lempparituotetta, jotka ovat mulla käytössä oikeastaan melkein päivittäin. Viime aikoina olen yrittänyt mahdollisimman paljon välttää hiuksien värjäystä, lämpökäsittelyjä sekä erilaisten muotoilutuotteiden käyttöä. Tarkoituksena mulla on siis saada kutreista niin hyväkuntoiset, etten kaipaa enää arkena niiden laittamista ollenkaan. Ainakin tähän mennessä olen huomannut, että hiusten kunto on parantunut jo aika huomattavasti näiden tuotteiden avulla. Varsinkin karhea "niskatukkani" on sillotunut todella paljon ja se on varmaankin hiusöljyn ja puhelinlankaponnareiden ansiota.

Minkälainen on sinun top 3? 

12 kommenttia:

  1. Mun luottotuotteet top 3:
    Tangle Teezer, puhelinjohtoponnarit (ostettu Prismasta) ja Kerastasen hoitoöljy. Aikas samaa settiä siis! :) Mulla oli Invisibobblen ponnarit ja ne löpsähti viikossa, kun taas ihan perus Iberon ei oo tosiaan menny miksikään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoilla linjoilla joo näköjään mennään! :) Mullakin kaikki Invisibobblen ponnarit löpsähti heti parin käytön jälkeen. Muistaakseni ne ei enää palautuneet edes samaan malliin ekan käytön jälkeen. Mutta mullakin nuo Iberon ponnarit on pysynyt ihan ennallaan, vaikka oon käyttänyt niitä jo monta kuukautta lähes joka päivä! :)

      Poista
  2. Mulla ei oo kyllä invikset lössähtäny, nytkin päässä sellanen. Onko toi ibero samanpaksunen kun invis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vähän ihmetellyt tota, että onkohan noissa Invisibobblen ponnareissa jotain laatueroja, koska jotkut ylistää niitä ihan yli kaiken ja sitten taas joillakin on samoja huonoja kokemuksia kuin mulla. Tarvii varmaan laittaa Invisibobblelle jotain viestiä tästä! Ibero on ehkä inasen paksumpi kun Invis ja "kierteet" on pikkusen isommat. :)

      Poista
  3. Kaksi noista kuuluu myös minun jokaiseen päivään eli tangle ja just nimenomaa nuo iberon ponnarit. Invisibobblet venyy ja paukkuu ihan liikaa enkä niitä osta enää yhden kokeilun jälkeen. Kolmantena lähes päivittäisenä tuotteena on dermosil hiuspuuteri jolla saan nämä luirut hiukseni edes jotenkin pysymään ja saan tuuheutta.
    Tuota öljyä oon usein katsellut mutta en ole uskaltanut ostaa, vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, hauska että muillakin on samoja luottotuotteita! :) Mulla on juuri tuo sama ongelma Invisibobblejen kanssa, enkä kyllä mäkään aio niitä enää ostaa! Mä oon hei kaverilla testannut tuota Dermosilin hiuspuuteria ja se on aivan tajuttoman hyvää! Kiitos siis muistutuksesta, täytyykin vihdosta viimein laittaa tilaus Dermosilille. Ja tuota öljyä voin lämpimästi suositella, se on aivan ihanaa. :)

      Poista
  4. Haha meilläpä on samanlainen luottokolmikko! Tangle Teezer ja InvisiBobblet (mulla ne ei oo ahkerallakaan käytöllä venyneet), ja hiusöljyt. Aiemmin mulla oli toi sama Kicksin hiusöljy - eikä muuten ollut mitään valittamista - mutta nyt kun pääsee alan tukkuihin mellastamaan, oon hommannu erilaisia pikkiriikkisiä hiusöljyputeleita. Nyt on käytössä BC:n Oil Miracle Raberry Fig Oil, tykkään siitäkin ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, näyttää olevan monella suosiossa tämä kolmikko! :) Tuo on kyllä outoa miten monilla on niin ristiriitaisia kokemuksia noista Invisibobbleista. :o Niissä on oltava jotain laatueroja.. Oi että, voin uskoa että tukussa shoppailu on jumalaista! ♥ Itsekkin tulisi varmasti paljon testattua eri öljyjä (ja muitakin tuotteita) jos pääsisi tukkuun. ♥_♥ Mulla oli testissä hetki sitten BC:n Oil Miracle Rose Oil ja tykkäsin itse siitä kovasti! Se on varmaan samantapainen kuin tuo sun nykyinen öljy. :3

      Poista
  5. Tuo öljy täytyy kyllä käydä hankkimassa! :)

    VastaaPoista
  6. Samankaltaisia suosikkeja löytyy! Jopa Mutu ei enää suostu käyttämään mitään muita, kuin noita harjoja :) <3 Oma suosikkihiusöljy on MoroccanOil. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, näyttää olevan tosi monen suosiossa tämä kolmikko! :) Hahah, voi ihana! ♥ Mullakin mies testaili tuota Tanglea yksi päivä ja kehui sitä, muttei kyllä ole vielä varastanut sitä käyttönsä. ;) Tuosta Moroccanista olenkin kuullut paljon kehuja, täytyy varmaan testata sitäkin! :)

      Poista