Sivut

tiistai 27. tammikuuta 2015

Baby Lips - Coral Crave

Heippa ihanat! 

Tänään esittelyyn pääsee tässä kuussa itselläni kovassa käytössä ollut Baby Lips -huulivoide, Coral Crave, joka kuuluu uuteen tammikuussa ilmestyneeseen Dr. Rescue -kokoelmaan. Kokoelmaan kuuluu yhteensä kolme voidetta, joista yksi on sävytön ja kaksi sävytettyä. Nämä voiteet ovat kosteuttavampia kuin edeltäjänsä, ne sisältävät mentolia, eukalyptusöljyä sekä karitevoita ja lisäksi ne rauhoittavat ja viilentävät kuivia huulia.


Saatatte muistaakkin postauksen, jossa esittelin pinkkiä sävytettyä Baby Lips huulivoidetta, Pink Punchia. Olin siitä niin innoissani (ja siis olen edelleen), että taisin odottaa tältä huulivoiteelta vähän liikoja. Pitkästä aikaa joudun itseasiassa toteamaan, että olen toisaalta aika pettynyt. Harvemmin blogiini kirjoittelenkaan pettymyksen aiheuttaneista tuotteista (ellen ole varsinaisesti saanut jotakin tuotteita testiin, joista bloggaan, sillä niistä kerron aina ja aina rehellisen mielipiteeni). Tällä kertaa ajattelin kuitenkin kirjoittaa tästä voiteesta, sillä täytyyhän ne hiukan huonommatkin kokemukset jakaa, ettei kukaan muu teistä ihanista tule pettymään tämän postauksen luettuaan. Ja etteikö nyt ihan latistettaisi tunnelmaa, niin mainittakoon, että oli tässä voiteessa silti jotain hyvääkin!

Voit myös klikata kuvaa suuremmaksi!

Coral Crave todella kosteuttaa huulia paremmin kuin edeltäjänsä ja on itsellä ollut hyvänä apuna kevyesti rohtuneiden huulien kanssa. Voide tuoksuu vahvasti mentolille ja antaa huulille viileän tunteen hetkeksi aikaa. Näiltä ominaisuuksiltaan voiteessa ei siis ole mitään vikaa, mutta suuren pettymyksen tunteen antoi se, että eihän tämä tuo huulille juuri minkäänlaista sävyä. Pink Punch kun tuo huulille oikein kunnon sävyn ja siihen verrattuna Coral Craven sävy on ihan mitätön, nyyh. Noh, tuleepahan tämä voide silti varmaan käytettyä tässä talven aikana, eikä tämä onneksi rokottanut lompakostani kuin pari euroa!

Oletteko te testanneet uusia Baby Lipsejä?

10 kommenttia:

  1. Miulla on näistä se sävytön ja laitoin sitä parina pakkasaamuna, kun lähin kävelemään töihin. En kerennyt kuin astua ulos, ottamaan pari askelta ja rasva oli jo "kadonnut huulilta", liekkö pakkasta säikkynyt? :D

    Olisin siis saanut heti laittaa jo lisää, kun se mentholikin katosi ja huulet olivat taas kuivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, herttinen sentään! :D Mä en ole vastaavaa huomannut omassani, mutta en varmaan ole sitä kyllä laittanut juuri ennen ulos lähtöä.. Täytyykin testata tuota omaani ulkona! :D

      Poista
  2. Mulla on käytössä burts bees-huulivoide, enkä ole parempaa löytänyt. Nyt tilasin testiin Hurraw!:n voiteita kun In this part of town' Enyetar niitä kehui, olen useista kosmetuotteista ollut samassa mieltä :) samasta syystä Baby Lipsit jäi kokeilematta, mun käytössä ei riitä labellot tmv tuotteet, Blistexin kautta tosiaan BB's piparminttuun siirtyneenä, tarpeeksi paksu ja kosteuttava talvella ja piparmintun viileys kipristelee kivasti kuivilla huulilla :)
    T. Huulirasva-addikti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, Hurrawit on parhaita! ^_^

      Poista
    2. Hih, mä en ole VIELÄ addiktoitunut huulirasvoihin, enkä omista niitä kuin muutaman. "Hurraa" -rasvoja olen ihastellut ja haistellut jo useampaan otteeseen, mutta en ole vielä hurahtanut niitä ostamaan, kun niille ei ole ollut mitään "tarvetta". Luultavasti mun täytyy kyllä testata niitäkin jossain vaiheessa! ;)

      Poista
    3. Elkää nyt hehkuttako ettei mun oo pakko tilata niitä! :'DD

      Poista
  3. Toi Coral Crave on kyllä tosi väritön, joka itseänikin vähän harmittaa, koska sävyttävältä huulivoiteelta toivon juuri sitä väriä huuliin. :D Mutta taas saman sarjan "se nude" (en muista nyt tähänä hätään nimeä) taas värjää kyllä tosi selkeästi huulet, eli siihen olin tosi tyytyväinen. Ja itsekin rakastuin Pink Punchiin aikoinaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mäkin olin tohon tosi pettynyt. Vertailin vielä tätä ja sitä toista sävytettyä voidetta vierekkäin kaupassa ja totesin, että tästä nyt on ainakin pakko tulla kunnon sävy, joten nappasin sen mukaani. Sitten näin jälkikäteen luin muistaakseni Glitz & Glam:ista, että se toinen sävytetty voide olisi antanut sellaisen kunnon sävyn, murhhhh.. Olisin kyllä odottanut, että tästäkin tulee kunnon sävy, kun itsellä tuo Pink Punch oli niin hyvä ja oon nähnyt tuon nuden yhden ystävän huulilla. Noh, ehkä täytyy hakea se toinen sävytetty ja testata sekin. :)

      Poista
  4. Minä löysin omille hankalille talvihuulilleni yllättäen avun dr.Rescuesta. Silloin edes värittömyys ei haittaa ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva kuulla! ♥ Ei varmasti haittaa, jos tästä on niin suuri apu! ♥

      Poista