Sivut

keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Misellivesi sydän minä

Heippa ihanat! ♥

Teistä varmasti monet ovat aiemminkin kuulleet misellivedestä, koska ne ovat olleet jo pitkän aikaa kovassa suosiossa. Mutta koska varmasti siellä ruudun toisella puolella on myös niitä, jotka eivät ole kyseisestä tuotteesta kuulleetkaan, niin ajattelin vinkata tuosta sydämeni vieneestä tuotteesta teille tänään.


Täytyy myöntää, että itse sivuutin kaikki postaukset misellivesistä pitkän aikaa. Ensimmäinen ajatukseni oli vain, että nääh, tämä nyt on taas joku typerä uusi hypetystuote, tuskin tarvitsen tuota. Sitten jossain vaiheessa ennen joulua sorruin lukaisemaan tuotteesta muutaman postauksen ja aloin jo aidosti kiinnostumaan mokomasta ihmevedestä. Sen vain täytyy olla hyvä, koska siitä puhutaan niin paljon.


Sitten vihdoin, eksyin perinteisellä kauppareissulla pyörimään kosmetiikkahyllyille. Silmäni pysähtyivät Garnierin miselliveden kohdalle, jonka alla roikkui tarjouslappu (tuotteen normaalihinta noin 8 euroa). Ja noin sekunnin asiaa pohdittuani nappasin purkin kainalooni ja kipitin kassalle. Pääsin kokeilemaan tätä ihmeputsaria heti samana iltana ja jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen olin täysin myyty.


Mitä tämä kuuluisa misellivesi sitten oikein on? Noh, se on puhdistusvesi, joka puhdistaa ihon ja poistaa kasvoilta meikin. Sitä voidaan käyttää koko kasvojen alueelle ja se sopii kaikille ihotyypeille, jopa herkälle iholle. Misellivettä käytetään samaan tapaan kuin normaaleja kasvovesiä, eli tuotetta annostellaan vanulappuun, jolla kasvot pyyhitään puhtaiksi. Kaikista hienoin juttu tuotteessa on se, että sitä ei tarvitse lopuksi huuhdella pois. Hurraa, laiskat meikinpuhdistuspäivät ovat pelastettu!


Misellivesi puhdistaa ainakin omilta kasvoiltani kaiken meikin helposti. Jopa ripsiväri lähtee ripsistäni irti muutaman pyyhkäisyn voimin, kun yleensä saan normaalilla putsausaineella pestä kasvot veden kanssa ainakin kahteen - kolmeen otteeseen ja silti ripsiväri ei ole välttämättä irronnut kokonaan. En tiedä mikä mysteeri ripsissäni piilee, sillä en koskaan käytä edes vedenkestävää ripsiväriä ja olen kokeillut lukuisia erilaisia putsausaineita. Noh, tuo varmasti kuitenkin vakuuttaa teidätkin tuotteen tehokkuudesta. Lisäksi misellivesi jättää kasvoni raikkaan tuntuisiksi ilman pienintäkään kiristävyyden tunnetta. Tuote ei myöskään kirvele tippaakaan silmissä, niinkuin kaikki muut vastaavat ei vesipestävät -tuotteet minulla tekevät. En voi sanoa muuta, kuin että olen rakastunut. ♥

Joko te olette kokeilleet misellivettä?

12 kommenttia:

  1. Tää on ihan parasta! Mulla on koko ajan varapullo tästä jemmassa, ettei vahingossakaan lopu kesken. (epätodennäköistä, kun kuluu niin hitaasti ja pullo on valtava. Mut silti!) Kannattaa testata myös ne vasta tulleet Garnierin misellivesipuhdistusliinat, niissä on samaa kamaa mutta eri muodossa! Ne on ihan mahtavia meikkipöydällä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ♥ Mä en yhtään ihmettele, että sulla on tätä varapullo, koska munkin tekis mieli käydä ostamassa yksi varalle! :D SIIIIIS MITÄ?? Miks multa on menny noi ihan ohi?? Apua, noita on saatava! Kiitos kiitos kiitos vinkistä! ♥

      Poista
  2. No täällä ilmottautuu yksi, joka ei ole kuullutkaan moisesta ihmeaineesta :D Itsehän käyn aina iltaisin suihkussa, joten meikit putsautuu sujuvasti siinä samalla. Mutta kait tätä pitää kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, mä arvasin että joku ei kuitenkaan oo tästä kuullut vielä! :) Ihan kokeilemisen arvoinen tuote tämä kyllä on, mutta ei välttämättä tarpeellinen jos puhdistat kasvot illalla suihkussa! :)

      Poista
  3. Mun lemppari! Aloittelen tällä usein silmämeikin putsauksen ennen vaahtoputsaria, niin pääsen vähän vähemmällä. Aamuisin putsaan tällä, ja vain tällä. :) Kasvovettä en laske puhdistusaineeksi. Garnierin misellivesi on aivan loistava ja edullinen tuote, joka ei tosiaan ärsyttänyt edes minua, joka olen allerginen esim. ihan kaikelle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi. ♥ Tämä on kyllä loistava tuote silmämeikkien putsaamiseen. Ja tuo on kyllä tosi loistava juttu, että se sopii myös kaikkein herkimmille! :)

      Poista
  4. Olen kyllä kuullu ja harkinnu ostavani tätä

    VastaaPoista
  5. Tää on kyl paras laiskojen päivien pelastaja! Mulla misellivesipullo sijaitsee olkkaris ni voi kattoo telkkarii samalla :'DD. Välillä aina kiikutan sen kylppäriin ja päätän etten tuo sitä pois sieltä, mut aina se vaan eksyy takas olohuoneeseen, hupsis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on todellakin! Hahahahah, ihana! :D ♥ Mut siellähän se on hyvä pitää missä se on kätevästi käden ulottuvilla! :D

      Poista
  6. Voi itku, kun kuulostaakin hyvältä! Olen tästä jotain aiemminkin lukenut, mutta nyt kyllä taitaa mennä ostoslistalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin hyvin lämpimästi suositella! Tästä tuli ihan kertaheitolla mun luottotuote. ♥

      Poista