Sivut

perjantai 13. maaliskuuta 2015

Vitosen haaste

Sain mun kynsisiskolta, Fanilta, tälläisen vitosen haasteen. Kiitos Fani! ♥ Tarkoituksena haasteessa on siis vastata viiteen annettuun kysymykseen ja sen jälkeen keksiä viisi uutta kysymystä, joihin viisi itse haastamaa bloggaajaa saa vastata. Mennään siis suoraan asiaan, eli niihin kysymyksiin, joita Fani minulta kysyi.


1. Viisi tärkeintä asiaa elämässä?
Perhe. Tähän mä nyt luen esimerkiksi myös äitini, vaikka onkin jo ”oma perhe” koossa.
Ystävät. Niitä ilman ei vaan voisi elää. Mulla on tällä hetkellä maailman parhaat ystävät, jotka jakaa mun kanssa ilot ja surut sekä murheet ja murut!
Työ. Mulla on myös maailman paras työ ja se on mulle ihan henkireikä. Tästä te tulette kyllä kuulemaan myöhemmin sitten lisää, mutta toimin siis mallistojen suunnittelijana / asiantuntijana yhdessä aloittelevassa yrityksessä. Ja siis mallistoilla tarkoitetaan kynsimallistoja. Mhhhh, kynsiä. ♥
Blogi. Se onkin sitten mun toinen henkireikä. Tähän luen samalla siis kynnet, niistä kirjoittamisen ja teidät kaikki ihanaiset. Tiesittehän, että teillä on erityinen paikka mun sydämmessä?
Terveys. Sitä ei vaan voi tarpeeksi korostaa. On mahtavaa olla terve ja sitä pitää arvostaa joka päivä!

2. Viisi lempikynsilakkaa?
Siis mitä, apua. Pitääkö valita vain viisi? Hmm, noh..
Lumene – CC Nail Concealer. Kaunis yksinään ja killeri ranskiksissa.
O.P.I – I Snow You Love Me. Toimii joka tilanteessa ja joka lakkauksessa. Tähän lakkaan ei koskaan jaksa kyllästyä!
Saanko mainita kaikki Color Clubin Halo Hues holot? Ne on kaikki vaan niin kauniita, etten voi valita niistä vaan yhtä. ♥
IsaDora – Peachy Colada. En tiedä miksi, mutta se on vaan vienyt mun sydämmen ihan täysin.
KAIKKI MIKÄ ON PINKKIÄ. HAHA.

3. Viisi julkisuuden henkilöä ja miksi?
Gemma Lambert. Mieletön kynsitaituri.
Greg Salo. Ja toinen mieletön kynsitaituri.
Wentworth Miller. No kun se nyt vaan on.. kuuma. No joo joo, on se hyvä näyttelijäkin.
Niko Kivelä. Ihan hillitön koomikko, jonka juttuja nauran aina tukehtumiseen asti.
Sofía Vergara. Yhden lempisarjani lempihahmo.

4. Viisi parasta kosmetiikkatuotetta, joita ilman et voisi elää?
Misellivesi. Vaikka se onkin mulle aika uusi tuttavuus, rakastan sitä jo nyt yli kaiken.
Kuivashampoo. Pelastaa pahimmankin tukkapäivän!
Ripsiväri. Mun ripset näyttää niin mitättömiltä ilman sitä.
Kicksin hiusöljy. Edullinen, mutta toimii!
Fantasy hajuvesi. Öklömöklölästä hyvää päivää.

5. Viisi tavaraa, jotka ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Kynsinauhaöljyn. En voisi elää päivääkään ilman sitä.
Pinkin kynsilakan. No hei, mitä olisi elämä ilman pinkkejä kynsiä?
Kynsiviilan. Sehän olisi ihan kamalaa, jos kynnet olisi ihan eriparia.
Hmm.. Varmaan aluslakan. Siis pitihän näiden olla kynsijuttuja? Hahahah.
Puhelimeni. Sitten kun olisin tarpeeksi ruskettunut, soittaisin apua. HAHA. Mun vastaukset, mä saan päättää.

Mukaan tähän haastan seuraavat: DioriinaZigi ZtyleMint!Better Nail Day ja Wasting Lifestyle. Ja kysymykseni teille ovat seuraavat:
Viisi asiaa, paikkaa tms. josta saat inspiraatiota kynsiin?
Viisi suosituinta koristelutyyliä?
Viisi parhainta hoitotuotetta kynsille / käsille?
Viidet lempikyntesi? Voit linkata edellisiin postauksiin tai laittaa kynsistä kuvat.
Viisi asiaa, joissa haluaisit olla parempi kynsien teossa?

Postauksen kuvina on käytetty joitakin meikäläisen lempparikynsiä.
Hauskaa viikonloppua ihanat! ♥

3 kommenttia:

  1. Kommentit kopioitu Purkkimafian puolelta käsin:


    Tinkerbell
    lauantai 14. maaliskuu 2015 at lauantai 14. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Ohoh sun työ kuulostaa tosi upeelta! Mielenkiinnolla odotan lisää siitä ;)

    Vastaa

    Anniina / Tiny Nail Design
    sunnuntai 15. maaliskuu 2015 at sunnuntai 15. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Hih ja se onkin! ;) Hihi, saan toivon mukaan pian kertoa lisää! ♥

    Vastaa

    Sissi
    lauantai 14. maaliskuu 2015 at lauantai 14. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Kiitos haasteesta, koitan saada tän tehtyä joskus. Oon vähän huono näissä:P

    Vastaa

    Anniina / Tiny Nail Design
    sunnuntai 15. maaliskuu 2015 at sunnuntai 15. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Oleppas hyvä vaan! ♥ Haha, niin oon kuule mäkin, että ei paineita! :D

    Vastaa

    Nena Sofia
    lauantai 14. maaliskuu 2015 at lauantai 14. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Hahah, ihana pakkauslista autiolle saarelle :D Ja vitsiläinen tän postauksen kynnet on kauniita! Niinkuin toki aina sulla, mutta näitä kaikkia sai oikein kuolata :D

    Vastaa

    Anniina / Tiny Nail Design
    sunnuntai 15. maaliskuu 2015 at sunnuntai 15. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Haha! :D Voi kiitos kaunis! ♥♥

    Vastaa

    Marina
    maanantai 16. maaliskuu 2015 at maanantai 16. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Kiitti haasteesta, koitan kanssa jossain vaiheessa saada tämän tehtyä. Kuten Sissi niin oon kanssa vähän huono näissä :D

    Vastaa

    Anniina / Tiny Nail Design
    torstai 19. maaliskuu 2015 at torstai 19. maaliskuu 2015 (3 kuukautta ago)
    Ollos hyvä! ♥ Haha, mä oon myös. :D Tää oli ehkä ensimmäinen ja viimeinen haaste, jonka sain näin nopeesti toteutettua. :D

    VastaaPoista
  2. Heippa! Mua jäi aikanaan häiritsemään tässä postauksessa mainitsemasi uusi työpaikka, enkä huomannut että olisit koskaan kertonut siitä lisää. Saako siitä kysellä jo? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Hihi, siis niin mielelläni kertoisin jo tuosta työstä lisää, mutta en vieläkään voi! Mutta toivon mukaan, voin siitä kertoa enemmän jo lähikuukausina ja lupaan, että teen siitä kyllä sitten erillisen postauksenkin! ♥

      Poista