Sivut

keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Kynsibloggaajan laukku & Insjö sisälaukku

Blogin puolella on nyt ollut kaksi viikkoa hiljaista, pahoittelut siitä. Muut kiireet ovat vienyt niin paljon aikaani, etten yksinkertaisesti ole ehtinyt olemaan koneen ääressä juuri ollenkaan ja blogia en ole ehtinyt edes avaamaan. Kynsiäkään en ole ehtinyt lakkaamaan, olen ainoastaan ehtinyt tekemään geeleilleni huollon, mutta kynsiäkään en ole ehtinyt kuvaamaan, joten ennen seuraavaa kynsipostausta kurkataan, mitä meikäläisen laukusta yleensä löytyy. Postauksessa esittelyyn pääsee lisäksi hirmuisen näppärä Insjön sisälaukku


Monissa blogeissa on pyörinyt ns. "haaste", jossa kurkataan mitä bloggaajan kassista löytyy. Olen itse tykännyt noista postauksista, joten päätin itsekkin toteuttaa moisen.


Mulla on oikeastaan vakiona käytössä kaksi laukkua. Toinen niistä on tosi pieni satulalaukku, jonka nappaan mukaani, jos käyn esimerkiksi kaupassa tai kylässä ja tarvitsen mukaani vain puhelimen, avaimet ja rahapussin. Toinen vakkarilaukkuni on taas tämä postauksessa näkyvä laukku, jonka ostin jokunen aika sitten Citymarketista. Se on juuri passelin kokoinen ostoksille, töihin tai jos lähden kavereiden kanssa ulos. 


Laukussani kulkee aina mukana puhelin ja rahapussi, joita säilytän laukun sisätaskuissa. Laukussa on lisäksi yksi vetoketjullinen tasku, jossa on milloin mitäkin tarpeellista. Itse laukun sisällä kulkee kalenteri, muistivihko, käsirasva, hajuvesi sekä Insjön sisälaukku, johon saan säilöttyä kaikki pienemmät tavarat, jotka muuten katoaisivat laukun pohjalle.


Sitten tarkastellaan hiukan tarkemmin tuota Insjön sisälaukkua. Itselläni on siis tuo pienempi Inari -malli ja sävynä on Chocolate Brown. Myynnissä on myös tästä isompi versio, Saimaa, joka yleensä täyttää tälläisen normaalikokoisen kassin kokonaan. Oma Inarini taas tosiaan on pienempi ja sopii pienempien tavaroiden säilyttämiseen. Se toimii myös näppärästi esimerkiksi meikkilaukkuna. 


Laukussa on taskuja sekä ulko- että sisäpuolella. Näihin on helppo säilöä esim. kynä, kortit, meikit, pastillit, nenäliinat, laturi, puhelin jne. Sisälaukku on siitä näppärä, että sen sisään saa kauniisti ja järkevästi sijoiteltua kaikki tarvittavat tavarat ilman, että ne hetken päästä lojuvat jossain kassin uumenissa. Lisäksi jos on kova vaihtamaan laukkua vaikka päivittäin, on tärkeät tavarat helppo siirtää sisälaukun avulla toiseen kassiin muutamassa sekunnissa. Eikä mikään pääse varmasti unohtumaan tai hukkumaan.


Laukkuihin myydään myös lisäosia, joiden avulla tavaroiden säilyttäminen on vielä kätevämpää. Tässä kuvassa näkyykin nyt Insjön pinkki avainrengas, joka myydään erikseen. Sisälaukun molemmilla puolilla on ulkotaskuissa renkaat, joihin tämän avainrenkaan saa kiinnitettyä. Avainrenkaassa on kätevä klipsi, johon avain on helppo kiinnittää ja tarvittaessa myös irroittaa. Tämän lisäosan olen kokenut aivan äärettömän käteväksi, sillä mulla on avaimet AINA hukassa jossain laukun pohjalla. Nytpä ei ole enää! 


Ja tässäpä on nyt sitten kokonaisuudessaan vielä se kaikki, mitä tämä pikkuruinen kätevä sisälaukku kätkee sisäänsä. Aikamoinen kasa tavaraa sinne mahtuu ja vielä todella siististi.


Mulla on ollut tämä kassi käytössä nyt parisen kuukautta ja oon tykännyt siitä kyllä hirveästi. Tosin välillä tuntuu, että tarvitsisin laukkuun viellä enemmän tilaa, joten olen harkinnut tuon isomman Saimaa laukun ostamista. Juuri kun Insjön sivuja kun katselin, niin huomasin, että sinne oli tullut myyntiin aivan syötävän söpöjä kesäsävyjä. erityisesti Sweet Peach ja Fuchsia Pink ovat niin syötäviä, että mun on pakko saada niistä jompikumpi. 

Sisälaukku ja avainrengas saatu testattavaksi blogin kautta. Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Mitäs sanotte sisälaukusta, turha vai tarpeellinen? 

20 kommenttia:

  1. Voi että miten söpö Inari! Sisälaukuista on ollut pitkään puhetta, ja olen ollut niistä aina kiinnostunut, mutta halvan ja epämääräisen ulkomuotonsa takia ovat jääneet ostamatta. Tämä näyttää laadukkaalta ja kauniilta, tällaisen haluan! ♥ Kiitos vinkistä, pitääkin pistää korvan taakse tämä ihanuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, kiva jos nyt löysit mieleisen! ♥ Tämä Insjön laukku on tosiaan kaunis ja vaikuttaa kaikinpuolin laadukkaalta. :)

      Poista
  2. Noi sisälaukut ovat kyl käteviä

    VastaaPoista
  3. Ihana! <3 sisälaukku

    VastaaPoista
  4. Tein ite just tilauksen Insjölle ja tilasin just ton Sweet Peach - sävysen laukun :)
    Vaikutti niin kivalta ja mulla on ny joku tämmönen persikansävyjen kausi menossa niin kynsilakoissa ku muissakin jutuissa näköjään (:
    mun blogi on http://meandmylife-4ever.blogspot.fi/

    Sun blogi on tosi kiva ja oon saanu sulta alottelevana kynsiharrastajana hiuka ideoita siitä millasia kynsiä voi tehdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa, olen niin kade! Toi Sweet Peach näyttää niin ylisöpöltä! Mullakin on pitkään ollut kynsilakkojen kanssa persikkakausi meneillään ja sen takia ihastuin myös tuohon laukkuun. :D Ja voi kiitos, kiva että oot saanut täältä inspistä! ♥

      Poista
  5. Niin tarpeellinen! Multa löyty kans. Pian tulee blogiin juttua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! ♥ Hih, täytyykin käydä kurkkaamassa! :)

      Poista
  6. Voi ei miten ihana ja tosi kätevältä vaikuttaa kyllä! Ja niillä on keltainenkin laukku!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö! ♥ Ja siis toi keltainen olis kyllä niin sulle tehty!! ♥♥

      Poista
  7. Mä tykkään tosi paljon näistä sun ''kynsiblogaajan joku'' postauksista :DD Ne on jotenkin vaan niin kivoja :D Ja too sisälaukku näyttää tosi kätevätltä täytyypä kokeilla itekki :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään tälläsiä postauksia lukee kanssa! :D Se on kyllä kätevä. ♥

      Poista
  8. Kiva postaus :)

    Mä tosin itse lukeudun niihin,jotka hommaa aina laukun sen mukaan, että siellä on tilaa ja paljon lokeroita jo valmiiksi, eli en oikein hoksaa sisälaukun ideaa, kun ei ole koskaan ollut sellaiselle tarvetta. Laukku laukun sisällä tuntuu hassulta, juuri edellä mainittujen omien laukun valintakriteerien takia. Sama juttu mulla lompakkoa valitessa; pitää olla lokeroita, korttitilaa jne. Ja jotkut hommaavat myös lompakkoon erikseen korttipussukan, joka tuntuu itsestäni myös hassulta.
    Kivan näköisiä nuo Insjöt toki on, mutta en koe tarpeelliseksi ja tuntuu sellaiselta "villitykseltä", joka tulee ja menee. :) Ja olen niitä nyt niin monessablogissa nähnyt esittelyssä lyhyen ajan sisään, niin en tiedä.. Semmonen liika tuputus saa ainakin mun mielenkiinnon laskemaan. Toki voi olla sattumaakin, että kaikki julkaisut vain sattuvat tupsahtamaan samaan aikaan.
    Tämä toki vain oma mielipiteeni. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kaisa! ♥ Oman mielipiteensä saa täällä aina esittää rohkeasti, ainakaan minä en vedä siitä herneitä nekkuuni. ;) ♥

      Varmasti tämä sisälaukku on ihan turha, jos tosiaan on valmiiksi sellainen laukku, jossa on kätevät lokerot yms. Mä taas oon laiska etsimään laukkuja ja nappaan vaan sen mikä ensimmäisenä miellyttää silmää. :D Mulla lähes kaikki laukut onkin sellaisia, jossa ei juuri ole taskuja / lokeroita tai sitten ne on ihan surkeat lerput ja tavarat hukkuu kassiin. Mä myös toisaalta tykkään tälläisistä kasseista, joissa ei ole jakajia tms. koska silloin voin tunkea sinne tarvittaessa vaikka takkini, kun jakajat ei ole esteenä. Ja sitten taas kun tarvitsee lisää lokeroita, voi lykätä sisälaukun laukkuun, heh. :D

      Multa löytyy myös "korttipussukka", siis tuo Marimekon, joka tässä postauksessa näkyykin. Mulla se on oikeastaan arkikäytössä aina, koska en koe tarpeelliseksi raahata mukana kuin pankkikorttia, ajokorttia ja ehkä jotain plussakorttia. Kaikki 500000 muuta korttia jätän suosiolla kotiin, koska tarvitsen niitä ehkä pari kertaa vuodessa. :D

      Tosiaan niin monta on mielipidettä kuin käyttäjää, toiselle tarpeellinen on toiselle täysin turha! :) Ja voi perkule, mä ajattelin ettei näitä postauksia olisi ollut nyt paljoa, kun viivytin tästä kirjoittamista pari kuukautta, mutta nyt on ilmeisesti sitten muutkin saaneet tämän samaan aikaan testiin. :D

      Poista
  9. Itse en tulisi enää toimeen ilman näitä :D Postausta on myös täältä suunnalta tulossa näistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään! :D ♥ Hei täytyykin käydä kurkkaamassa! :)

      Poista
  10. Tuo Insjön sisälaukku on ihan paras! Yleensä laukuissa on IHAN LIIAN VÄHÄN sisätaskuja ja tää sisälaukku on vastaus siihen ongelmaan. Vielä kun laitat avaimesi siihen pidikkeen renkaaseen ja käytät sitä klipsua vaihtaessasi laukkua, on vielä helpompi. (Ei maksettu mainos. Ostin omani ihan itse.) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ♥ Ja oon ihan samaa mieltä, mulla on kanssa aina kaikissa laukuissa liian vähän taskuja. Ja tuo avainrengas on kyllä kanssa kätevä. :) Heh, ainakin tässä blogissa minä kerron rehellisen mielipiteeni, vaikka tuote olisikin saatu. :)

      Poista