Sivut

maanantai 13. heinäkuuta 2015

Kynsibloggaajan yöpöydällä

Säilytyspostaukset ovat olleet melko suosittuja, joten sellaisen saatte tänään luettavaksi. 


Tänään siis kurkataan miltä kynsibloggaajan yöpöytä näyttää. Ihan vain siis siksi, että se on yksi paikka, jossa säilytän kynsijuttujani. Yöpöytänä minulla toimii vanha viinilaatikko. Meidän vanhan kodin makkariin ei yöpöytiä oikein mahtunut, mutta makkarissa oleva työpiste oli sen verran lähellä, ettei kynsijuttuja tarvinnut tuoda sen lähemmäs. Nyt uudessa kodissa mun työpiste sijaitsee meidän olohuoneessa, joten halusin ehdottomasti yöpöydän, jossa voisin säilöä tarvittavia kynsiromppeita.


Iltalukemiseksi tietysti piti tuoda muutama Nail It! -lehti, jotka säilyvät viinilaatikossa näppärästi pystyssä. Tämän lisäksi kynsibloggaajan yöpöydällä on oltava käsivoide, kynsinauhaöljy, jalkavoide sekä karbamidipuikko, joita käytän aina juuri ennen nukkumaan menoa. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että haluan pitää nämä tuotteet käden ulottuvilla, eikä minun tarvitse enää käytön jälkeen lähteä niitä roudaamaan minnekkään. Tässä mun yöpöydässä kun ei ole mitään erillistä laatikkoa, tarvitsin kosmetiikalle oman korin, jossa purnukat säilyisivät nätisti. Ja mikäs sen suloisempi vaihtoehto, kuin matonkuteista virkattu pieni kori. Siihen saa tarvittaessa säilöttyä myös huulirasvan, nenäliinoja, puhelimen laturin tai ihan mitä vain itselle tarpeellista.

Onko teillä kosmetiikkaa yöpöydällä? 

6 kommenttia:

  1. Mikä on karbamidipuikko? Mulla on käsirasva aina yöpöydällä myös ja huulirasva tietenki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Karbamidipuikko on sellainen Dermosilin dödömäinen puikko, joka on tarkoitettu kuiville kantapäille ja kyynerpäille. :) Voit lukea siitä enemmän Dermosilin sivuilta (https://www.dermoshop.com/fi/products/3689-karbamidipuikko?r=%2Ffor%2Ffeet). Käsirasva yöpöydällä on kyllä ihan must! Mä en muuten muistaisi ikinä laittaa käsirasvaa. :D

      Poista
  2. Mulla ei ole edes yöpöytää :D

    VastaaPoista
  3. Minulla yöpöytänä toimii työpöydän nurkka, kun ne nyt ovat vierekkäin :) Siinä on sitten aina rakas kännykkäni, huulirasva, silmänympärysgeeli (jos herää silmät tosi kipeinä...), käsirasva ja muutama lehti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on tosi kätevä jos työpöytä on niin lähellä, että sitä voi hyödyntää myös yöpöytänä! :) Ei sitä aina erillistä yöpöytää tarvita!

      Poista